Sta ik op Schiphol een beetje verveeld op de trein naar Den Haag HS te wachtten, wordt er omgeroepen dat mijn trein niet komt en dat ik de trein naar Den Haag CS moet nemen, vanwege problemen in Nieuw Vennep. Leer mij de NS kennen, dat wordt weer een vertraging. Maargoed laten we het niet over de NS hebben want dan kan ik de hele klaagbank vullen.
Afin, ik sta zo met mijn rug naar de roltrappen schuin voor een steunpaal te balen van dat omroepbericht Komt er een gezinnetje (pa, ma en 2 dochtertjes) het perron op en komt bij mij in de buurt staan.
Ik besluit mijn werk maar eens te bellen om de nachtdienst te laten weten dat hij vandaag waarschijnlijk overuren kan gaan maken. Terwijl ik aan het bellen ben komt het kleinste dochtertje, ineens achter mij staan. Dus ik kijk om en kijk in het onschuldig-uitziende gezichtje van een klein 7 jarig kotertje wat zo nodig tegen die steunpaal moest gaan staan, tussen mij en de roltrap-muur in. Ik ben aan het bellen dus besluit er maar even niets van te zeggen, maar ik laat mij ook niet wegjagen. Even later hang ik op en dat meisje gaat weer terug naar haar familie.
Komt er me daar ineens toch een meur uit die hoek! Heeft dat kutkind daar een partij lopen ruften! Ongelovelijk dat er uit zo'n klein kotertje zo'n putlucht kan komen. Ik ging bijna over m'n nek!
Achterbaks rotkind... Wie denkt ze wel niet dat ze is om vlak achter mij haar biologische gifgassen los te laten??