HAHAHA, dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:08 schreef Homdeck het volgende:
...5 minuten over doen om de laatste 2 liter er in te krijgen, omdat ze zo graag op een rond bedrag willen uitkomen.
Get a life![]()
Betaal je contant?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:13 schreef remlof het volgende:
op de komma nul twee he, dan heb je het meeste voordeel![]()
mits je contant betaald natuurlijk
Eens. Of zonder te gaan tanken bij een druk station de auto voor een pomp zetten en dan bovenstaande gaan doen. Grrrr.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:15 schreef 525TDS het volgende:
Och, irritanter vind ik het als ze dan gaan afrekenen, wat te drinken erbij kopen en dat dan gaan zitten nuttigen ́n de auto ṿ̣rdat ze wegrijden.
Dan betaal ik dus contant, anders pin ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:13 schreef remlof het volgende:
op de komma nul twee he, dan heb je het meeste voordeel![]()
mits je contant betaald natuurlijk
super de superquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dat levert me elke keer 2 eurocent op
Ik stel voor om er 26 augustus bij Asmo even over te gaan discussiërenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Pfff.... open er een topic over zeg.... dit is nou echt aanstellerij. Laat die mensen lekker ronde bedragen betalen! Hoe meer ze tanken hoe meer ze uitgeven hoe beter voor de economie!
Zeur![]()
Daar is een geweldige apparaat voor uitgevonden, aanwezig in iedere auto...genaamd de toeterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Eens. Of zonder te gaan tanken bij een druk station de auto voor een pomp zetten en dan bovenstaande gaan doen. Grrrr.
Zwaar irritant inderdaad... Lang leve de witte ( onbemande ) pomp!! Kunnen ze tenminste niks kopen en daar tank je 98 nog 10 cent goedkoper per liter dan 95 bij een willekeurige gulf/shell pompquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Eens. Of zonder te gaan tanken bij een druk station de auto voor een pomp zetten en dan bovenstaande gaan doen. Grrrr.
Of binnen rustig koffie en broodje gaan nuttigen terwijl hun auto nog lekker bij de pomp staat als het heel druk is....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:15 schreef 525TDS het volgende:
Och, irritanter vind ik het als ze dan gaan afrekenen, wat te drinken erbij kopen en dat dan gaan zitten nuttigen ́n de auto ṿ̣rdat ze wegrijden.
wow dat moet ik tegen me ouders zeggen, dat scheelt ze toch al gauw 4 eurocent per week, op 100 euro das dan toch al gauw 0,004% korting. En op jaar basis scheelt ze dat al gauw twee euro...relaxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
remlof: groot geworden door klein te blijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
O bij Kok, van Kok brandstoffen & smeerpijperijen....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:48 schreef naamloos.txt het volgende:
Hier bij Kok ronden ze niet eens af... Nix 2 cent besparen dus
Zo'n auto heb ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:08 schreef Homdeck het volgende:
...5 minuten over doen om de laatste 2 liter er in te krijgen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |