Dat is geen klacht, dat is een aansporing.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn klacht: jong geloof toch eens iets als iemand anders je iets verteld.
Volgens mij wil jij gewoon dat ie iets heel anders dan je ego streelt, maffe reservebelg!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:42 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard laat ik hem straks dit topic lezen en zeg dat ik gelijk heb en mijn ego gestreeld word.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:47 schreef Tjabbo het volgende:
Met genoed koelpasta heb je geen koeler nodig natuurlijk.
Het goedje heet niet voor niets koelpasta.
Ja wat wil je nou?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
Hij blijft hier ook aan volhouden omdat een duitser in een winkel dit heeft gezegd
[..]
zo te zien moet hij juist eens -niet- geloven wat een ander zegt want er word wel een hoop BS in zijn koppie gekletst zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
Kheb btw wel om hem moeten lachen
Ik zou op zich ook eerder naar Duitsers luisteren dan naar Limbo's...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hij 's jaloers omdat 't jong wel naar Duitsers luistert.
Das waar. De Duitstalige Windows versies zijn ook veel stabieler.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
......
Hij blijft hier ook aan volhouden omdat een duitser in een winkel dit heeft gezegd, ook zegt hij dat Duitsers veel beter zijn met computers en hij daarom aan deze theorie blijft vasthouden.
Kheb btw wel om hem moeten lachen
Haha nu komt het mooie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:47 schreef Metro2005 het volgende:
na een flink aantal verbrandde CPU's zal ie misschien zijn theorie toch wat bijschaven![]()
Je smeert deze op je cpuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef vamos1 het volgende:
[..]
zo te zien moet hij juist eens -niet- geloven wat een ander zegt want er word wel een hoop BS in zijn koppie gekletst zeg
en..en...waarom in bier's naam een tube koelpasta over je comp smeren??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |