Dat is geen klacht, dat is een aansporing.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn klacht: jong geloof toch eens iets als iemand anders je iets verteld.
Volgens mij wil jij gewoon dat ie iets heel anders dan je ego streelt, maffe reservebelg!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:42 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard laat ik hem straks dit topic lezen en zeg dat ik gelijk heb en mijn ego gestreeld word.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:47 schreef Tjabbo het volgende:
Met genoed koelpasta heb je geen koeler nodig natuurlijk.
Het goedje heet niet voor niets koelpasta.
Ja wat wil je nou?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
Hij blijft hier ook aan volhouden omdat een duitser in een winkel dit heeft gezegd
[..]
zo te zien moet hij juist eens -niet- geloven wat een ander zegt want er word wel een hoop BS in zijn koppie gekletst zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
Kheb btw wel om hem moeten lachen
Ik zou op zich ook eerder naar Duitsers luisteren dan naar Limbo's...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hij 's jaloers omdat 't jong wel naar Duitsers luistert.
Das waar. De Duitstalige Windows versies zijn ook veel stabieler.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
......
Hij blijft hier ook aan volhouden omdat een duitser in een winkel dit heeft gezegd, ook zegt hij dat Duitsers veel beter zijn met computers en hij daarom aan deze theorie blijft vasthouden.
Haha nu komt het mooie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:47 schreef Metro2005 het volgende:
na een flink aantal verbrandde CPU's zal ie misschien zijn theorie toch wat bijschaven![]()
Je smeert deze op je cpuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef vamos1 het volgende:
[..]
zo te zien moet hij juist eens -niet- geloven wat een ander zegt want er word wel een hoop BS in zijn koppie gekletst zeg
en..en...waarom in bier's naam een tube koelpasta over je comp smeren??
Goeie grapquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:47 schreef Tjabbo het volgende:
Met genoed koelpasta heb je geen koeler nodig natuurlijk.
Het goedje heet niet voor niets koelpasta.
Kan die meteen lezen dat je niet alleen irl een loser bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:42 schreef Maikuuul het volgende:
Uiteraard laat ik hem straks dit topic lezen en zeg dat ik gelijk heb en mijn ego gestreeld word.
Mensen die gelijk willen hebben terwijl ze het niet hebbenpriceless
Heeft ie tóch niet genoeg koelpasta erop gesmeerdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Haha nu komt het mooie.
Zijn pc doet het niet meerhij zegt dat zijn 3d kaart veel te heet word
![]()
Wat een heerlijkheid
Of teveel....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:54 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heeft ie tóch niet genoeg koelpasta erop gesmeerd.
Die vriend is niet zo slim hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
Oke dit verhaal gaat over een gast in me klas.
Hij heeft de idiote theorie dat als je in Patience een andere soort kaarten pakt ( bijvoorbeeld : visjes, kerk, palmbomen ) dit de moeilijkheidsgraad aanzienlijk verhoogd![]()
Toen hij me dit vertelde moest ik erom lachen want het is natuurlijk pure onzin en ik dacht dat hij een grapje maakte. Hij blijft echter geloven in zijn eigen onzin.
Ik vertelde dit verhaal ook toen ik en me vriendin + die gast naar de sportschool gingen, toen ik dit vertelde moest iemand die ook rond die bar zat lachenomdat het natuurlijk nergens op slaat.
Hij blijft echter volhouden dat het zo ishoe moet ik deze Fallus overhalen ?
Owja hij heeft nog een ander leuk feitje
Hij beweert dat je een hele tube koelpasta over je cpu moet smeren![]()
Zoeen als deze:
[afbeelding]
Hij blijft hier ook aan volhouden omdat een duitser in een winkel dit heeft gezegd, ook zegt hij dat Duitsers veel beter zijn met computers en hij daarom aan deze theorie blijft vasthouden.
Volgens mij is dat juist onderdeel van zijn probleem. Daardoor gelooft hij nu toch ook in die hele tube koelpasta?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn klacht: jong geloof toch eens iets als iemand anders je iets verteldt.
Paintjequote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:51 schreef Niwa het volgende:
Tegen mij zeiden ze dat als je Maikuuul uit het raam gooide van de 8e verdieping, je patience sneller loopt door de koelpasta.
Nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
mag ik een samenvatting in Maikuuul taal?
Ik vroeg het aan Maikuul zelf.quote:
Cunt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Maikuul zelf.
Totally n00b. newbie
In de naam van het goede fatsoen, en om verder leed te besparen: Nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:30 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Maikuul zelf.
Totally n00b. newbie
Best grappigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:38 schreef Maikuuul het volgende:
Oke dit verhaal gaat over een gast in me klas.
Hij heeft de idiote theorie dat als je in Patience een andere soort kaarten pakt ( bijvoorbeeld : visjes, kerk, palmbomen ) dit de moeilijkheidsgraad aanzienlijk verhoogd![]()
Toen hij me dit vertelde moest ik erom lachen want het is natuurlijk pure onzin en ik dacht dat hij een grapje maakte. Hij blijft echter geloven in zijn eigen onzin.
Ik vertelde dit verhaal ook toen ik en me vriendin + die gast naar de sportschool gingen, toen ik dit vertelde moest iemand die ook rond die bar zat lachenomdat het natuurlijk nergens op slaat.
Hij blijft echter volhouden dat het zo ishoe moet ik deze Fallus overhalen ?
Owja hij heeft nog een ander leuk feitje
Hij beweert dat je een hele tube koelpasta over je cpu moet smeren![]()
Zoeen als deze:
[afbeelding]
De waarheid is dat het niks uitmaakt of je er veel of weinig op doet, als alles maar bedekt is. Koelpasta vult de onregelmatigheden op in het oppervlak van de heatsink en CPU core, zodat de hitte optimaal geleid wordt. Bij het installeren van de CPU wordt de core op de heatsink geduwd, waardoor overtollig pasta naar de randen wordt geduwd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
2. Teveel koelpasta op een cpu zorgt ervoor dat je het tegenovergestelde effect bereikt. Dan werkt het isolerend ipv geleidend![]()
Hmm ik denk dat het dan te maken heeft met de vorm van de heatsink want ik ken tog wel degelijk mensen waarbij die proc is doorgefikt doordat er teveel pasta opzat. Dit kon je nog zien ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Henno het volgende:
[..]
De waarheid is dat het niks uitmaakt of je er veel of weinig op doet, als alles maar bedekt is. Koelpasta vult de onregelmatigheden op in het oppervlak van de heatsink en CPU core, zodat de hitte optimaal geleid wordt. Bij het installeren van de CPU wordt de core op de heatsink geduwd, waardoor overtollig pasta naar de randen wordt geduwd.
Probeer maar eens... knijp een hele tube leeg op je core and installeer de heatsink. Haal hem er daarna weer vanaf. Zie je veel pasta op de core of op de plek van de heatsink waar de core gezeten heeft?
Teveel pasta is gewoon zonde, maar leidt niet tot slechtere koeling bij een goede montage.
![]()
Heb je die Turktator ook weerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:52 schreef Dirktator het volgende:
Weet je wat er wel te begrijpen is??
[afbeelding]
Kun jij niet ff een leuke samenvatting maken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:52 schreef Dirktator het volgende:
Weet je wat er wel te begrijpen is??
[afbeelding]
Ik hoef morgenvroeg pas te werken gek, van 9 tot 6quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat voor kaarten gebruikt jij dan? Ik heb gewoon kaarten met klaveren, harten, schoppen en ruiten. Maar dat kan aan mij liggen.
Oja: Maikuuul? Doe wat aan je werkwoorden. Het staat zo dom.
Is het speelkwartiertje van de jostiband nog niet gedaan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:58 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dit is zoooo sociale werkplaats.
Vingert ie zich ook in zijn kont.?
Syndroom: sociale werkplaats josti
Besmettelijk dus snel handelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |