Wat is dat talent ook weer? Plaatjes aankondigen en Frank de Boer nadoen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:02 schreef Thieske het volgende:
Talent wordt betaald.
Geen idee, ik luister nooit naar die kerel. Maar hij krijgt het voor elkaar dat er door hem veel mensen naar een radio zender luisteren. Lijkt me een talent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:02 schreef Thieske het volgende:
Talent wordt betaald.
Hij kan ook praten als brugmanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat is dat talent ook weer? Plaatjes aankondigen en Frank de Boer nadoen?
Ik ook. En ik kom alleen tweemaal per jaar bij FOK!radio waar ik koekjes en snoep moet meenemenquote:
Je hebt geen talent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ook. En ik kom alleen tweemaal per jaar bij FOK!radio waar ik koekjes en snoep moet meenemen
Maar niet iedere ochtend zo vroeg opstaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik kan ook Frank de Boer nadoen
Da's wellicht wel een probleem jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Maar niet iedere ochtend zo vroeg opstaan.
Nou ja dat nutteloze gewauwel en gegiechel (want lachen kan je het niet noemen, het zijn net wijven) hoeft van mij niet, dan maar liever Evers die nog enigzins die groep daar in bedwang te houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de show leuker vind met Gordon, die ik verder ook niet kan uitstaan. Maar de sidekicks zijn gevatter met Gordon, bij Evers mogen ze alleen praten en lachen als Evers dat toestaat.
Ja, doettie goed. Het zijn zelfs 8 weken als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef static het volgende:
Prima onderhandeld dus. Hulde.
en als je radio door forum vervangt slaat het op elke Fok!kerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:34 schreef Camplo het volgende:
Op de radio klinkt ie cooler dan ie eruit ziet.
8? Wowquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, doettie goed. Het zijn zelfs 8 weken als ik het goed heb.
Kvind ut wel relaxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:30 schreef Punjab het volgende:
Radio 538![]()
![]()
wat een kutzender is dat bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |