99% is slecht gejat das juist het ergstequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:38 schreef arneaux het volgende:
Beter goed gejat, dan slecht bedacht. Zo wassie toch.
En dan ook nog in de verkeerde volgordequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:38 schreef ScudRaket het volgende:
Hetzelfde geldt voor sequels van films. Het origineel is in 99.9% beter dan de slappe aftreksels. RTL heeft er weer een weekje Robocop opzitten, een bijzonder passend voorbeeld.
Message in a bottle van weet ik veel wiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:41 schreef El_Rolando het volgende:
Nog meer voorbeelden, TS?
One is idd 200% verkracht door die negerinquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef ruud_fr het volgende:
Mary J Blidge die One verkracht, Black Eyed Peas, laatst hoorde ik nieuwe versie van Message in a Bottle
allemaal![]()
Black Eyed Peas vind ik wel grappig eigenlijk, eigen sound.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef ruud_fr het volgende:
Mary J Blidge die One verkracht, Black Eyed Peas, laatst hoorde ik nieuwe versie van Message in a Bottle
allemaal![]()
2-Pacquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:03 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Jay-z heeft Me and my girlfriend van Tupac verkracht, Tupac had zelfs een hekel aan jay-z
Jay-Z
Dan vindt ik 'Running die Eminem heeft gedaan dan wel weer goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:34 schreef Tjahzi het volgende:
meer dan de helft van tupac zen platen zijn allemaal gecovered, zelfs changes....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |