kunnen zij toch niet wetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:23 schreef arneaux het volgende:
Met iemand gaan vechten om een forum is echt zo 2e paasdag 1993.
Durf je niet?quote:
Die is niet eens een beeeetje grappig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:25 schreef KaMo het volgende:
Hoe kun je nou vechten,
ik ben een bot [afbeelding]
Dat zeg ikquote:
Ben je jezelf pas zo kort aan t ontwikkelen?quote:
No sjitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:28 schreef Jajong het volgende:
Wat een armzalig topic.
Ja jôngquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:28 schreef Jajong het volgende:
Wat een armzalig topic.
Och germ. Je intelligentie reikt echt maar tot dit niveau he.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:28 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik durf wel, maar batsen met je moeder is veul toffer
Hij batst je moeder. Zelfs mongolen kunnen neuken. Hoef je heel nie intelligent voor te zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Och germ. Je intelligentie reikt echt maar tot dit niveau he.
als je je eerste zaadlozing hebt gehad denk je wel andersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:28 schreef Jajong het volgende:
Wat een armzalig topic.
Dat denk jijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:28 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik durf wel, maar batsen met je moeder is veul toffer
quote:Kristel engelen <kristelengelen@hotmail.com> aan info
Meer opties 0:48 (1½ uren geleden)
Ik kots van mensen zoals jij.
Dat je t even weet
Overigens puur educatief. Ben neutraal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij batst je moeder. Zelfs mongolen kunnen neuken. Hoef je heel nie intelligent voor te zijn.
Einde bericht.
Je schat 'm te hoog in.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij batst je moeder. Zelfs mongolen kunnen neuken. Hoef je heel nie intelligent voor te zijn.
Einde bericht.
En dit wil je met ons delen omdat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef arneaux het volgende:
Zit ik zo mn email te tjikken, staat er dit in :
[..]
.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
.
Whehehehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
.
Dat ie 'm uberhaupt op enige waarde schatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je schat 'm te hoog in.
Einde bericht.
Dat is de vraag die iedereen zich stelt wanneer jij weer iets uit je bek gebaggerd krijgt. Accepteer dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:33 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En dit wil je met ons delen omdat?
Accepteer jij nou maar eerst dat ik met je moeder batsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is de vraag die iedereen zich stelt wanneer jij weer iets uit je bek gebaggerd krijgt. Accepteer dat.
ff mooi e-meeltje sturenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:34 schreef Biogarde het volgende:
kristelengelen@hotmail.com
Ik weet wie ik hoog inschat en aan de hand daarvan schat ik hem in. Dat heeft niets met zijn eigen gebrek aan kwaliteit te maken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ie 'm uberhaupt op enige waarde schat![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ie 'm uberhaupt op enige waarde schat![]()
Mên, dat doet iedereen al.. wat is je puntquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:35 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Accepteer jij nou maar eerst dat ik met je moeder bats
Kerel ik heb je moeder verkracht,verbrand en aan stukken gesneden, op de Albert Kuyp geflikkerd zodat de honden ervan kunnen vreten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:35 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Accepteer jij nou maar eerst dat ik met je moeder bats
*vretenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kerel ik heb je moeder verkracht,verbrand en aan stukken gesneden, op de Albert Kuyp geflikkerd zodat de honden ervan kunnen freten.
Kiek s an.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*vreten
wel een goed voorbeeld geven hè![]()
![]()
![]()
Geen antwoord op de andere quote zeker, weinig verassend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:40 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Whehe. Van mij mag je nu opdonderen uit dit topic en groep 3 nog eens overdoen.
Freetzak.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:42 schreef Isdatzo het volgende:
volgens mij is onze kamootje al naar bedje toe![]()
matig hoor![]()
![]()
![]()
laten we zeggen, dat hij er om vráágtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:43 schreef Jajong het volgende:
Wie is most_wanted eigenlijk? Ik zie mensen hem altijd afzeiken, maar waarom eigenlijk? Aan zijn fotoboek te zien is het een übernerd, maar verder?
Door dat ene Linux plaatje?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:43 schreef Jajong het volgende:
Aan zijn fotoboek te zien is het een übernerd, maar verder?
Jij hebt je laatste 10 jaar geleden gehad, tenminste zonder hulp van blauwe pillen dan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
als je je eerste zaadlozing hebt gehad denk je wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |