er staat me iets bij dat je het formidabel stamina niveau ook niet meer kunt halen en dat t nog een overblijfsel is van t vroegere stamina beleid (sommige spelers hebben dat stamina niveau nu eenmaal behouden). kan iemand dat bevestigen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:13 schreef komrad het volgende:
Ik heb deze week conditie getraind en volgens mijn zijn er al wat wijzigingen doorgevoegd. Mijn MF en een paar andere spelers die al uitstekend conditie hadden zijn niet gestegen naar formidabel.
Ik moet nog ff nadenken of ik volgende week weer conditie ga trainen
Ik ken gevallen die met 2 conditietrainingen ook vrolijk op matig bleven staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:19 schreef komrad het volgende:
[..]
we hebben het wel over 6 spelers die allemaal op uitstekend zijn blijven steken
Ach ik heb ook en verdediger die al 7! weken op matig vorm zitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:28 schreef Lennox het volgende:
2 stijgers. 1 had niet gespeeld, dus dat valt ook nog mee.
[..]
[..]
Die laatste moet eruit. Veel te lang geblesseerd geweest en die wordt te oud voor die stats. Zou ik hem dit seizoen nog listen of volgend seizoen? Koop nu toch sowieso geen trainee meer terug.
Briljant spits voor de 6e week op rij in tsi gezakt en diep in waardeloos vorm. Soms is de logica ver te zoeken.
tering, dat gaat meteen hard bij jouquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach ik heb ook en verdediger die al 7! weken op matig vorm zit![]()
TU
Def +2![]()
Conditie -3![]()
TSI + 1290
Vorm gelijk gebleven
20 19 en 24quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tering, dat gaat meteen hard bij jou![]()
hou oud waren die knakkers?
De beslissing is net wat makkelijker geworden, ik knoop er nog wel een weekje conditietraining aan vast. Dat gaat voor niet stamina gerelateerde trainingsvormen vervelend worden als er zo veel stamina losses komenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tering, dat gaat meteen hard bij jou![]()
hou oud waren die knakkers?
tjoh, nou ja, ik heb iig deze wereldzin geproduceerd:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:30 schreef Lennox het volgende:
Minimaal 3 minuten over een zinnetje formuleren doen
?
Iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:33 schreef Lennox het volgende:
an evolutionary toch?
dat heet wetenschap (science dus eigenlijk..)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
Trouwens waarom schrijf je je scriptie in het engels??
wil je niet wetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
Wel een strakke zin, maar wat voor bewijs is het?
kan je beter Hauri kopen, ietsje duur maar achquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
nu een ET winger met dito SP op de korrel, voor (voorlopig) 2.2 miljoen, wel een duitser
Deze M. Sc. / ir. heeft zijn afstudeerwerk ook gewoon in het NL geschreven hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
nu een ET winger met dito SP op de korrel, voor (voorlopig) 2.2 miljoen, wel een duitser
[..]
dat heet wetenschap (science dus eigenlijk..)
[..]
wil je niet wetenkan je wel een versie sturen als je interesse hebt
Ik heb dit net even van het HFR forum afgeplukt:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
er staat me iets bij dat je het formidabel stamina niveau ook niet meer kunt halen en dat t nog een overblijfsel is van t vroegere stamina beleid (sommige spelers hebben dat stamina niveau nu eenmaal behouden). kan iemand dat bevestigen?
Valt niets over te zeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:06 schreef stefmans het volgende:
Wat denken jullie trouwens van 4-3-3 met counter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |