Grapjas.quote:
Als je een plaatje hebt gepost in een topic en dan even op CTRL-F5 drukt, dan zie je hetzelfde als de andere mensen in het topic en weet je dus of 'ie zichtbaar is.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:32 schreef Hare het volgende:
Ik weet niet of mijn plaatje te zien was, maar ik stem voor: My sassy Girl
Vroeger kon je 't al checken door te refreshen bij het preview-scherm, maar als ik dat nu doe, ben ik de hele post kwijtquote:
Hmm...dat is dan voor bepaalde users wel een ideale oplossing.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vroeger kon je 't al checken door te refreshen bij het preview-scherm, maar als ik dat nu doe, ben ik de hele post kwijt.
Ha! Dank je wel!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja Hopey heeft één van de leukste avatars van Fok!![]()
Tja, hele toernooi gemist, en dat terwijl ik een groot liefhebber ben. Bin-Jip had natuurlijk gewoon moeten winnen trouwensquote:Op woensdag 20 september 2006 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vroeger kon je 't al checken door te refreshen bij het preview-scherm, maar als ik dat nu doe, ben ik de hele post kwijt.
Ten eerste had ik van jou niet anders verwacht en ten tweede staat er dan nog altijd een URLquote:Op woensdag 20 september 2006 13:32 schreef Hare het volgende:
Ik weet niet of mijn plaatje te zien was, maar ik stem voor: My sassy Girl
Best raar, ik loop toch al weken rond met dat ding in m'n signature, en volgens mij komen we vaak in dezelfde topics.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef JelleS het volgende:
[..]
Tja, hele toernooi gemist, en dat terwijl ik een groot liefhebber ben. Bin-Jip had natuurlijk gewoon moeten winnen trouwens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |