modje ben ik nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:34 schreef Leintjeuh het volgende:hallo nacht-klussers! Zoals de meesten van jullie heb ik een bril op mijn toilet! Nou is het helaas zo dat een van die ringetjes onder het scharnier naar de pot stuk is, zie bijgeleverd plaatje/. [afbeelding]
Nou weet ik dat mijn plee lang niet zo mooi is als de kamer van de zus van mmach, maar toch hoop ik dat iemand me kan helpen. Ik wil namelijk weten:
- of dat dingie (witte ronde dingie) te vervangen is, enJa dat is het
- of het heel fucking veel werk is? En nee geenzins, gewoon onder je pot de vleugelmoeren los draaien, en het hele handeltje komt los
- verkopen ze die ring-dingen bij de Gamma?ja, is een zeer netje toiletbril type 2000 ofzo merk schiet me niet ff te binnen, wel dat het merk een rode bol als merklabel heeftÉn,
- heeft het übrehaupt zin het te vervangen? Gaat t niet snel wéér kapot? Want de bril zit er pas een half jaartje op...[b]lijkt erop dat het niet goed heeft vast gezeten, en dat de ruimte die de ring had om te torderen er voor heeft gezorgd dat hij stuk is gegaan[b]
Alvast hartelijk dank!
EDIT: Wil een van de lieve modjes mijn typo in de TT veranderen van wc-vril in WC-bril? Danku!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Bedankt voor het advies, Lucille.
ne0n, dankje voor je nuttige bijdrage, ik zal het in gedachte houden.
Die verkopen geen onderdelen , en als ze het wel verkopen , zal je waarschijnlijk wel het verkeerde krijgen met al die kneuzen die tegenwoordig bij een bouwmarkt werkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:07 schreef Leintjeuh het volgende:
De bril zelf komt wel van de Gamma. Het merk Pressalit komt me niet bekend voor... Maar het merk staat ook nergens op de bril.
Ik bedoelde niet dat jij een huurhuis had, maar uit mijn eigen huurhuiservaring weet ik dat die veel in dat soort huizen gemonteerd wordtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb gister gekeken en ik denk dat ik met een gewoon tangetje prima bij de vindertjes kan.maar ik heb geen huurhuis hoor
kheb een vriend met geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |