FTW? Maar goed, ik betwijfel ook of iemand dit nog wil. Maar hij ligt er nog. Als er morgen niemand interesse heeft getoond gaat hij de kliko in. Zonde, maar helaas...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef Snever het volgende:
Mp3 speler FTW, ik zou niet weten wie er nu nog een discman koopt. sorry!
Ik vind alle tijd die ik hier al in heb zitten al doodzonde. Laat staan dat ik voor nop dat ding ga versturen. Je mag 'm morgenavond hier uit de prullenbak komen vissen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:59 schreef Snurk het volgende:
als je het gratis kan verzenden wil ik m wel
Tja. Persoonlijk vind ik het niet grappig. Maar goed, er zijn ongetwijfeld users zat die wel om je kunnen lachen en je een hilarisch leuke persoon vinden. Ik doe effe niet mee, sorry.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:32 schreef SunChaser het volgende:
5 euro incl geboden
Ik moest lachenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:17 schreef SunChaser het volgende:
Het was een serieus bod. een postzegel is 1,60,
Ga dat ding ophalen dan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:02 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, hij wil m weggooien, ik biedt 5 euro.
Hmm, ok, dan heb ik je niet goed begrepen. Ik betwijfel of hij door de brievenbus kan, maar als jij het risico neemt dat hij wel of niet heel aankomt dan ben jij de winnaar van deze geweldige prijs.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:17 schreef SunChaser het volgende:
Het was een serieus bod. een postzegel is 1,60,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |