abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:10:03 #1
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_40694838
Vroeger werd hij gepest. Jawel, beste lezertjes, de roodharige had het vroeger niet makkelijk op school. Hij werd voor alles en nogwat uitgemaakt, vaak werd de vergelijking getrokken naar de musicalster Annie of naar een luizensoort. Hij voelde zich onzeker, had geen succes bij de vrouwen op de middelbare school en zat waarschijnlijk in de aula te eten bij het groepje "dorques".

Daar staat ie nu. Fier met zijn borstkas vooruit, zijn rode manen zeer opvallend in de studentenkroeg. Mooi gestoken in driedelig, inclusief bestuursjasje. Fleur, Noortje en Karlijn zijn allemaal "verliefd" op hem, hij heeft immers macht en aanzien binnen de vereniging. Weten zij veel dat hij vroeger een kneus was??? Weten zij veel dat hij vroeger voorzitter was van het insecten-die-beginnen-met-de-letter-r-clubje? Nee, het licht (lees: aanzien) van deze vuurtoren is zo verleidelijk, dat de verenigingssletjes plotsklaps iets in hem zien. Wat dan, vraagt u u af? Nou, in ieder geval niet die ginger-kop. Als ik een lekkere meid was, zou ik walgen van zo'n kop. En dan mag hij wel fijn Praeses zijn, in een of andere Senaat zitten of als Ab Actis enveloppen zitten vouwen, liefde uit gelds -of machtsmotieven

Zoals Cartman ooit wijs sprak: Gingers have no soul!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:14:00 #2
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40694989
Ik begrijp uit dit relaas dat een door jou onheus bejegende chick , een rooie rakker heeft verkozen boven jouw oogverblindende verschijning?
pi_40695043
Zo te horen ben je op je nummer gezet door een ginger-corpsbal

Slechte verliezer hoor
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_40695442
pwnt!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:31:32 #5
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_40695652
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:14 schreef SHE het volgende:
Ik begrijp uit dit relaas dat een door jou onheus bejegende chick , een rooie rakker heeft verkozen boven jouw oogverblindende verschijning?
Neen. Hoewel ik het wel spijtig vind dat die lekkere dames zijn "macht" verkiezen boven mijn charmes.
Sokkel Lolleromfg
pi_40696092
Sorry hoor, maar ben toch liever de "de man" op latere leeftijd dan in de derde klas van de basisschool. Niet dat ik corpsballen mag, maar je komt wel erg jaloers over.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:45:43 #7
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_40696186
quote:
You made my day!
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_40697142
Roodharige meisjes

(veel constructiever dan dit lukt even niet, want ik krijg een rode waas bij het woord 'corpsbal', dus nu moet ik weer een half uur lang op bed liggen en in een papieren zak uitademen )
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40697679
TS is óók een corpsbal en er trots op? Het enige wat erger is dan een corpsbal is een corpsbal die wordt afgewezen door corpskutjes .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:14:45 #10
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40703103
Dirktator heeft krulletjes

Zo vet altijd he gek die studenten in de Clinique met hun truien die allemaal hetzelfde uitzien.

Nog stoerder vind ik de Polo Sports Boys met bootschoenen priceless
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_40703256
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef cultheld het volgende:
TS is óók een corpsbal en er trots op? Het enige wat erger is dan een corpsbal is een corpsbal die wordt afgewezen door corpskutjes .
Misschien is het zo een neppe, die er alleen bij zit zodat ie verplicht wat vrienden krijgt toegewezen ( het zogenaamde jaarclubje ).
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:26:54 #12
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40703321
quote:
Een rooie linkse bomenknuf rakker ook nog wel; een PVDA stemmert; een arbeider; een plebeër!
Dirk; dat je DAT over je kant kunt laten gaan; tijd om het temkarwats weer van stal te halen?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:12:31 #13
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_40704424
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef cultheld het volgende:
Neen. Ik ben afgestudeerd jeweets .
Sokkel Lolleromfg
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:41:10 #14
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_40706930
Aggut. Erachter gekomen dat een scooter niet meer zo'n statussymbool is als vroeger?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')