quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het niet erg dat het plaatje het niet doet denk ik
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het nog steeds niet erg als het plaatje weg zou gaan
te klein om te oordelen of de voeten vies zijn.quote:
mijn ideequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:11 schreef Lisanne__tje het volgende:
ow... ik zag laatst nepnagels voor je tenen![]()
je gaat toch geen nepnagels op je tenen doen, om ze langer te laten lijken.... want dat staat vies
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
Niks mis mee.
Ben jij nou een vent
geile pootjes.quote:
ik heb sowieso nooit de behoefte gehad om aan voeten of tenen te likken. ik lik liever andere lichaamsdelen.quote:
Ik lik liever mijn vingers (erbij) afquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb sowieso nooit de behoefte gehad om aan voeten of tenen te likken. ik lik liever andere lichaamsdelen.
geil...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik lik liever mijn vingers (erbij) af
quote:
En zij die van haar tegen jou.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:01 schreef Djep het volgende:
Je zal maar bij dr in bed liggen en je voeten romantisch tegen de hare willen strelen...
[afbeelding]
Zit mij s niet te stalken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:00 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
Ze zijn iig verzorgd, daar kun je niet omheen
heey Verdomme, ik reageerde trouwens eerst in dit topic!quote:
Had je 't er maar niet zó dik bovenop moeten leggen.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:03 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
heey Verdomme, ik reageerde trouwens eerst in dit topic!![]()
Had ik al gelijk door hoor. Ook al jaloers omdat ik met lange Frans op de foto mocht?quote:
Dat is idd écht iets wat ik al mijn gehele leven ambieer. Op de foto met Nederlands grootste praatjesmaker.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:05 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
[..]
Had ik al gelijk door hoor. Ook al jaloers omdat ik met lange Frans op de foto mocht?
Succes ermee nog danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is idd écht iets wat ik al mijn gehele leven ambieer. Op de foto met Nederlands grootste praatjesmaker.
of ze moet schoenen kopen die 2 maten groter zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef Brunette het volgende:
Ik vraag me af of zij ook in de winter met open schoenen moet lopen![]()
Hoe doen die vrouwen met lange vingernagels dat dan in de winter? Of dragen ze geen handschoenen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
of ze moet schoenen kopen die 2 maten groter zijn![]()
NEEE NIET SCHIMPIEquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Djep het volgende:
En ze zal maar schimmelnagels hebben en Schimpie tilt die nagel omhoog
Echt niet inderdaad. En ga dat vieze beest niet posten want ik scroll er als een bezetene overheen.quote:
De tenen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:11 schreef Djep het volgende:
Leg nou s uit wat je bedoelt, PICHT
Jee man, nu is t duidelijk!! Zit je daar tien minuten via msn over te zeuren, gaat t gewoon om de tenen!!!quote:
Bah, met die lange nagels van je...Ik wil er niet eens naar kijken...Ga je nagels knippen!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:45 schreef Sanne1805 het volgende:
Laat mijn voeten met rust!
Ik bijt altijd bovendien kan ik er muntjes mee van de grond rapen en grammen coke uit snuivenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:47 schreef Djep het volgende:
[..]
Bah, met die lange nagels van je...Ik wil er niet eens naar kijken...Ga je nagels knippen!!!
Maar hoe is t nou met die gekke collega van je?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:52 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Ik bijt altijd bovendien kan ik er muntjes mee van de grond rapen en grammen coke uit snuiven
maar je teen verhaal blijf ik ranzig vindenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:52 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Ik bijt altijd bovendien kan ik er muntjes mee van de grond rapen en grammen coke uit snuiven
Hahahhaha! Ge kent er ok de tuin mee doen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:02 schreef Djep het volgende:
[..]
maar je teen verhaal blijf ik ranzig vinden
Met je teennagel??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:04 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Hahahhaha! Ge kent er ok de tuin mee doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |