Ja, I know... en dan krijg je dat kado van de moeder van je ex. En dan moet je blij zijn. Ik hoop dat ze meeleest op dit forum en het ziet en alsnog een rolberoerte krijgt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
wel een lelijk fotoboek:'(
??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef JeOma het volgende:
Een keer gekregen, maar ik doe niet aan analoge foto's.
Ingeseald, like new. Vlaggenalbum. 100blz met pergamijn tussenblad. 300 foto's 10x15.
[afbeelding]
Paar maanden geleden gekocht, stickertje zit er nog op: 9.05E. Vraagprijs nu: 2.50E.
Als hij niet binnen een week verkocht is donder ik 'm weg...![]()
3 euro toequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil 5 euro toe
Hij heeft het gekregen, maar de schoonmoeder heeft het een paar maanden geleden gekochtquote:
awww... op die fiets.. Suc6 met verkopen dan maarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij heeft het gekregen, maar de schoonmoeder heeft het een paar maanden geleden gekochti.a.w het fotoalbum is een paar maand oud..
Althans, dat denk ik..
Je bod is genoteerd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil 5 euro toe
Whahahaha, dan wil ik 10 euro toe...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:23 schreef JeOma het volgende:
[..]
Je bod is genoteerd.
En inderdaad: ik schreef 't wat krom op, ik heb 'm een paar maanden geleden gekregen, toen had die moeder van m'n ex 'm net gekocht. Maar goed, het IS inderdaad een lelijk album. Zal 'm maar gewoon wegflikkeren he? Om er nou geld op toe te leggen...
Jaja.... Genoeg geluld mensen. Het IS een lelijk ding. Maar misschien dat het iemand niets uitmaakt en er IETS voor over heeft. Als er vanavond nog geen bod > 0E is geplaatst kun je 'm hier uit de oudpapiercontainer komen vissen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:38 schreef Neverending het volgende:
[..]
Whahahaha, dan wil ik 10 euro toe...![]()
Hmm dan is mijn bod van ¤ 1,- incl. verzenden waarschijnlijk een beetje laag he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:03 schreef Samcali het volgende:
En het ergste is dat de verzendkosten van zo'n ding 6,20 Euro zijn (want hij kan vast niet door de brievenbus)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |