Liever een complotkneus dan een spellingskneusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef Sterling het volgende:
Op een dag als vandaag kruipen ze weer uit hun holletjes. Het zijn er zoveel tegenwoordig dat ik er bang van wordt![]()
Wat zielig voor jou dat deze "complotkneuzen" zo'n macht over jou hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef Sterling het volgende:
Op een dag als vandaag kruipen ze weer uit hun holletjes. Het zijn er zoveel tegenwoordig dat ik er bang van wordt![]()
goh, wat erg....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Danny was boos vanwege gisteren en nu heeft ie Fok! traag gemaakt om de gebande modjes daar de schuld van te kunnen geven.
en dat vertellen die engelsen ons niet.....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:21 schreef maartena het volgende:
Bupatih heeft in opdracht van Bush de WTC torens opgeblazen. Echt waar. En vandaag heeft hij geprobeerd te voorkomen dat Danny naar Amerika op vakantie gaat.
Heus, het is een complot!
En hier is een heel subforum vol met van die mongolenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:23 schreef Sterling het volgende:
Meer in de zin van "stoute regeringen willen ons angst aanjagen met fake verijdelde terreuraanslagen "
FB?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:25 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
En hier is een heel subforum vol met van die mongolen![]()
Daar word ik bang van serieus. Vooral de stelligheid. Klinisch gezien zijn die dwazen psychotisch.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:25 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
En hier is een heel subforum vol met van die mongolen![]()
Helaas. Was het maar zo....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:12 schreef Maikuuul het volgende:
Er is een complot tegen mij ?
tegen jou ook al..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:12 schreef Maikuuul het volgende:
Er is een complot tegen mij ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |