Als we dan toch aan het voorstellen zijn:
Ik ben Barbaaf, Baaf voor vrienden, ben 37 jaar oud, vrijgezel, woon in Leiden en doe een ICT'er na. Aan fauna heb ik een paar lieve spinnetjes die mijn huis mug- en vliegvrij houden, qua flora blijft het bij wat cactussen. Wel zit ik de laatste tijd erover te denken wat met kikkertjes te gaan doen, in ieder geval dieren die geen menselijke aandacht nodig hebben ivm. onregelmatig of weinig thuis zijn. Ik ben bijzonder geinteresseerd in exoten (spontaan of gebracht) in Nederland, zoals recent de zeearenden en rattenslangen, hiervoor wil ik nog wel 'ns uit lurkmodus komen en een topic openen.
Mbt. de trubbels van de afgelopen dagen heb ik regelmatig een wenkbrauw opgetrokken maar de gang van zaken kan ik de nieuwe mods niet aanrekenen. Wel zat ik toevallig vorige week te overdenken of F&F-mod niet leuk voor me zou zijn, op dit moment heb ik daar geen behoefte meer aan, komt misschien weer als de verhoudingen tussen mods en admins wat normaler zijn. Voor het opstappen van Mr.Wes en Uhmmie heb ik alle begrip, als ik als mod op dergelijke wijze overruled zou zijn zou ik ook kappen.
Anyway, SHE en IJsmeis, welkom en maak er wat leuks van.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.