Kom op zeg, ik zou zo nog heerlijk gaan zwemmen met dit weer, slaap nog gewoon zonder deken en mensen die nu al een trui aan hebben, wat doe je dan in de winter aan als het -10 is, ook een trui?!?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:18 schreef Lianne__ het volgende:
ja, ik heb gister maar zo een hele dikke trui gekocht.. moet haast wel met dit weer..
(t-shirt met lange mouw is ook al wel lekker warm maar dat maakt even niet uit )
Nee, drie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik zou zo nog heerlijk gaan zwemmen met dit weer, slaap nog gewoon zonder deken en mensen die nu al een trui aan hebben, wat doe je dan in de winter aan als het -10 is, ook een trui?!?!![]()
![]()
onweerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
het onweert hier nou ook al
Veel succes in die hitte, lang leve Nederlandquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:46 schreef Zuen het volgende:
ach ik ga overmorgen naar kreta hahahahahah
Ik wil m'n winterdekbed er weer indoenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:55 schreef PDOA het volgende:
Fucking koud vanmorgen! Ik ga mijn dekbed weer in mijn overtrek doen! Kutweer.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:38 schreef Djeez het volgende:
Skik - Klotenweer
't regent, 't is nat
't sneijt, 't is glad
't is warm, ik plak
't dooit, ik zak
deur 't ies
[....]
Mên ik heb beneden de kachel al weer aangedaan (gaskachel hè, gaat snelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wil m'n winterdekbed er weer indoen![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef ivosnivo het volgende:
Truien, ik draag nooit truien, ik heb ze niet eens. Ik heb een winterjas, die doe ik aan als het koud is buiten. Overal waar ik binnenkom is het toch wel 19 graden of warmer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |