Ik heb in de eerste klas Mr. Baai/Baai gehad voor Engels.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah dan heb jij in het nieuwe gebouw gezeten?
Ik heb er gezeten van '88 tot '98.
We hadden er zo'n super eng dik engels leraresgeval, we noemden haar Miss Piggy. Ze was zo lelijk als de nacht...
En voor scheikunde juffrouw theelepel...klein, brilletje, knotje, grijs haar...
En voor Aardrijkskunde en geschiedenis Vegter. Wauw wat een leuke vent was dat
Noem es wat namen, ik ben er alweer veel kwijt...
van'88 tot 98??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah dan heb jij in het nieuwe gebouw gezeten?
Ik heb er gezeten van '88 tot '98.
We hadden er zo'n super eng dik engels leraresgeval, we noemden haar Miss Piggy. Ze was zo lelijk als de nacht...
En voor scheikunde juffrouw theelepel...klein, brilletje, knotje, grijs haar...
En voor Aardrijkskunde en geschiedenis Vegter. Wauw wat een leuke vent was dat
Noem es wat namen, ik ben er alweer veel kwijt...
De lange Jan en de lange Lies kan ik me nog goed voor de geest halen toen die omver gingen, was een jaar of zes toen.quote:
ja, de Lies viel verkeerd.. kan ik me ook nog herinneren. Bij opa en oma op het dak staan kijken.. en opa maar huilenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:35 schreef john6 het volgende:
[..]
De lange Jan en de lange Lies kan ik me nog goed voor de geest halen toen die omver gingen, was een jaar of zes toen.
Een van die twee is ook nog verkeerd gevallen toen
Ja, was dat niet in 77 of zo? Was DSM nog niet echt lang bezig geloof ik. Ik zat toen nog in mijn pre-productie jaren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:58 schreef john6 het volgende:
De enorme knal, ik zat op de basisschool in Ubachsberg, geloof in de tweede klas, de ruiten leken eruit te vliegen, en van thuis uit kon je de oorzaak zien liggen in de verte. Het DSM had een zware ontploffing gehad. Als ik het goed heb, waren er iets van dertien doden toen
Neequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef TimC het volgende:
ik ga zo uit in Heerlen.. Nog meer gegadigden?
Whoehahahaaha nee dat was een heel dommequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:30 schreef john6 het volgende:
[..]
van'88 tot 98??
tien jaar erover gedaan![]()
![]()
nee als ik het goed heb was dat rond 73/74. Ik weet nog dat ik in de tweede van de lagere school zat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, was dat niet in 77 of zo? Was DSM nog niet echt lang bezig geloof ik. Ik zat toen nog in mijn pre-productie jaren.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:59 schreef john6 het volgende:
[..]
nee als ik het goed heb was dat rond 73/74. Ik weet nog dat ik in de tweede van de lagere school zat.
quote:Het jaar 1975 eindigde voor DSM echter als rampjaar. Naftakraker II van DSM nabij Geleen explodeerde op 7 november 1975 rond kwart voor tien 's ochtend tijdens het opstarten na een onderhoudsbeurt. Er ontstonden diverse branden. Op 12 november waren alle branden geblust. Bij het ongeluk kwamen 14 DSM-medewerkers om het leven; 109 personen raakten gewond.
nee maar ik wil wel graag fitnissenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:30 schreef 045casual het volgende:
zijn er hier nog mensen die in heerlen fitnessen/bodybuilden toevallig?
Wow thanksquote:
waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef TimC het volgende:
ik ga zo uit in Heerlen.. Nog meer gegadigden?
Laat eventueel maar weten welke dag en welk tijdstip je langskomt, kan ik je eventueel een rondleiding geven en je een beetje wegwijs maken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:18 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Wow thanks![]()
Mijn zus in Nijmegen zit volgens mij wel bij een fitness first en ik was pas met haar mee gegaan en heel enthousiast erover, maar die ander van jou klinkt ook super![]()
Ik zal binnen kort even serieus rond gaan kijken en ook even bij die Body sport langs dan![]()
We'll see, er zijn best veel fitness centra's in heerlen of niet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:52 schreef 045casual het volgende:
[..]
Laat eventueel maar weten welke dag en welk tijdstip je langskomt, kan ik je eventueel een rondleiding geven en je een beetje wegwijs maken.
Enigste maar dan ook echt het enigste nadeel van deze gym is: proeftraining is gewoon hetzelfde tarief als een losse training, 5,50 namelijk.
Daarom loont het zich ook eigenlijk het beste om meten een maandabbo te pakken, teleurgesteld zul je in ieder geval never nooit worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |