Die mag niet zo lang opblijven voor zijn moederquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:19 schreef demonseeker14 het volgende:
Ben trouwens wel blij dat die brommerjosti niet in NB komt.
Het moet dus Maikuuul voorstellen in Oblivion, wat google met mn geest doet.quote:
Hij poste een keer wat maar niet dat hij hier eigenlijk welkom is... Ik vind hem zielig.. .Garpje OK maar nu nog steeds is niet leuk meer... En hij blijft ook nog doorgaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:19 schreef demonseeker14 het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:20 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Het moet dus Maikuuul voorstellen in Oblivion, wat google met mn geest doet.![]()
Ssssstttt... zometeen slipt ie opeens sjiek naar binnenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:19 schreef demonseeker14 het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:19 schreef demonseeker14 het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] Note, dit ben ik
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij poste een keer wat maar niet dat hij hier eigenlijk welkom is... Ik vind hem zielig.. .Garpje OK maar nu nog steeds is niet leuk meer... En hij blijft ook nog doorgaan
Nog 4min [afbeelding]
geen tietenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] Note, dit ben ik
Ik ook jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:21 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
De hele grap erachter is al veel en veels te lang uitgemolken en ik word er echt doodziek van.![]()
Pasen, pinksteren, een dag.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje!!
Wanneer komen er foto's van jou?
Ik luister hem nu ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:26 schreef Qunix het volgende:
GOVVEDOMME:D:D:DD:D:D:
Lekker nummer waar het melodietje in je kop blijft![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bedoelde u: odysseus
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()