Ja dus? Solliciteer dan!quote:
Nou, een groot deel van de opgestapte mods waren juist pas begonnen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
Het is toch prachtig. van die newbie's die mods zijn en maar meelullen met de grote baas![]()
Waarvan er 1'tje net een dag mod wasquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, een groot deel van de opgestapte mods waren juist pas begonnen.
Ik hou het niet meer zo volledig bij, wie waren dan de mod-noobs onder de zestien die opgestapt zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, een groot deel van de opgestapte mods waren juist pas begonnen.
Wie bedoel je?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef FlyingFox het volgende:
Afhaker, echt zwak hoor.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:34 schreef SunChaser het volgende:
Dat maakt toch niet uit= Heb jke alleen recht van spreken als je een half jaar mod bent?
Wat een SunChaser post zeg.quote:
Je weet dat Dr.Daggla eerder mod wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Overigens, ik vraag me af, na 1 dag modden, hoe baseer je dan je oordeel om mee te doen aan zo een rel?![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat wist ik nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Je weet dat Dr.Daggla eerder mod wasEn die rel begon toch pas net nadat hij weer mod was
Sommige mods hebben dus toch gewoon een levenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik ben ook maar een paar maanden mod hoor
. Hiervoor hield ik me niet zo bezig met de crew.
Ik weet het, het is schaars... maar het bestaat welquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
Sommige mods hebben dus toch gewoon een leven
Gefeliciteerd. Mogen veel mods in je voetstappen tredenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, het is schaars... maar het bestaat wel![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Duiveltjaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaa
Wat een heiligenschennis zeg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |