Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er iets gaat veranderen .quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:46 schreef peaceman het volgende:
Heb gestemd op een half uur. Ook dan gaat het topic nog vlot genoeg.
Tenslotte zijn de mensen die wat minder tijd hebben al wat minder online en dus zal het topic niet lijden, nee eerder profiteren van dat halve uurtje. Kwaliteit voor kwantiteit!!!!!!
Hoeveel minuten zitten er in een half uur bij jou?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:46 schreef peaceman het volgende:
Heb gestemd op een half uur. Ook dan gaat het topic nog vlot genoeg.
Tenslotte zijn de mensen die wat minder tijd hebben al wat minder online en dus zal het topic niet lijden, nee eerder profiteren van dat halve uurtje. Kwaliteit voor kwantiteit!!!!!!
10 +20 denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoeveel minuten zitten er in een half uur bij jou?
Inderdaad. Nou ja, dat betekent in dat geval dat het topic voor mij persoonlijk in waarde achteruit gaat. Maar daar verliezen de andere deelnemers wellicht niets aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voorlopig ziet het er niet naar uit dat er iets gaat veranderen .
Wat denk je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoeveel minuten zitten er in een half uur bij jou?
Geweldige avaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus heb ik gestemd op 25 minuten wachttijd, terwijl ik er maar 15 wil.
zou je wel denken, ja. Maar dit is fok, geen democratie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Als 40% voor "nee" stemt...en de andere 60% stemt op "ja"(ongeacht de tijd) dan wint "ja" toch?
Voorlopig staat het tog nog 11-nee en 9-jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Als 40% voor "nee" stemt...en de andere 60% stemt op "ja"(ongeacht de tijd) dan wint "ja" toch?
Er staat 14x nee en 20 soorten ja. Dan betekend het toch dat het overgrote deel WEL voor een verlegning is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voorlopig staat het tog nog 11-nee en 9-ja
Er staat 11x maakt mij niks en en die tellen dusniet mee dus word het 14 tegen en 10 voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat 14x nee en 20 soorten ja. Dan betekend het toch dat het overgrote deel WEL voor een verlegning is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |