abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40660401
zijn fotoboek. Raar!!! en Verdacht!!!!!

Ook als jongen kijken naar foto's van een andere jongen is verdacht evenals als jongen naar foto's van een man kijken of als man naar foto's van jongens.

Kan niet.

Meisjes of vrouwen kijken naar foto's van mannen. Vice Versa. En ga zo maar door.
Naieviteit is onschuld.
pi_40660796
Ik klik lekker toch niet!!
Even helemaal weg.
pi_40660842
Ja maar soms wil je kijken hoe lelijk ie is. Of hoe je 'vijand' eruit ziet. En soms omdat ie misschien een dope style heb dan ga je die shit imiteren etc. Vrouwen kijken trouwens heel vaak naar vrouwen. Meer dan mannen iig. Naar kleding etc. En zo van o dat zijn leuke schoenen wil ik ook etc.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_40661238
Sommige mannen hebben een vrouwennaam of een leuke dame in hun avatar, dan wil je nog wel eens perongeluk klikken. Ik klik voor de zekerheid altijd eerst op profiel voordat ik het fotoboek bekijk.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_40661680
Wat een kansloze dertiger

Dan klik je en zie je foto's van gozers Krijg je er een paal van ofzo? (nou ik NIET W )
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_40662211
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:17 schreef Sjibble het volgende:
Wat een kansloze dertiger

Dan klik je en zie je foto's van gozers Krijg je er een paal van ofzo? (nou ik NIET W )
Ik mag van mijn geloof niet naar mannen kijken.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_40662580
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:27 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Ik mag van mijn geloof niet naar mannen kijken.
Krijg je er een stijvert van of zo?
Naieviteit is onschuld.
pi_40675077
Het is beetje van de verkeerde kant, en al helemaal als je op en aanmerkingen gaat maken over hoe zo'n man eruit ziet.
Mooi, gespierd, of anders en dan lekker beetje beppen over de looks van een man. Jezusmina wat ben je dan diep gezonken zeg.

Mogen jullie niet in fotoboeken van meisjes of zo? Zijn jullie daar 3 keer per uur weg gekeken soms? Is het jaloezie naar mooie vormen? Of is het ANGST om te verliezen?
Naieviteit is onschuld.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 07:58:30 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40675232
F.K.A. SuperwormJim
pi_40675250
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:53 schreef Naief_And_Nasty het volgende:

Ook als jongen kijken naar foto's van een andere jongen is verdacht evenals als jongen naar foto's van een man kijken of als man naar foto's van jongens.

Kan niet.

Meisjes of vrouwen kijken naar foto's van mannen. Vice Versa. En ga zo maar door.
bawb
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:36:45 #12
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_40677815
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:53 schreef Naief_And_Nasty het volgende:

Kan niet.

Ik heb mezelf net ff een handje geholpen op die string van je.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')