yep, komt bij de laptop. Deze is van origine dual boot met w2000.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:50 schreef Jaheur het volgende:
xp pro legale licentie?
genoteerd (en nog in keurig abn ook!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:25 schreef T42 het volgende:
250 geboden
waneer stopt het biedequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:35 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
genoteerd (en nog in keurig abn ook!)
275 danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:19 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
als we het verschil delen dan kunnen we wat mij betreft het topic afsluiten.
ehm, ik heb al een bod van 275, dan moet je daar toch echt overheen als je een "echte" laptop wil kopenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:14 schreef Prowl het volgende:
Voor 350,= heb ik 3 weken terug voor mijzelf een Centrino 1,6 ghz gekocht![]()
Ik bied als reserve bod 175,=
Voor als er voor 12 uur nog geen hoger bod is; kom je hem ophalen of moet ik hem opsturen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:24 schreef T42 het volgende:
ik blijf nog bij me 275 heb nu nie meer
dacht ik al, heb ik zelf ook het beste gevoel bij, weet ik zeker dat het in goede staat in de handen van de nieuwe eigenaar overgaat. Mail me straks maar voor de afhandeling, ik zie waarschijnlijk tot vanmiddag geen kans om mail/fok in te zien.quote:
zou em vanaaf al kunne halenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:28 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
dacht ik al, heb ik zelf ook het beste gevoel bij, weet ik zeker dat het in goede staat in de handen van de nieuwe eigenaar overgaat. Mail me straks maar voor de afhandeling, ik zie waarschijnlijk tot vanmiddag geen kans om mail/fok in te zien.
mooi! had natuurlijk niet anders verwachtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef T42 het volgende:
hij werk superkrijg alleen me eige dvd brander nie aan de gang
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |