nog anderhalve maand dus...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Adjeuj het volgende:
25-9 komt deze ongelofelijk fantastische film in de videotheek.
Volgens de site van Videoland tenminste.
Warmste dag? Niet hier hoor, weet je nog die lente van 2007? Weken geen regen en heeeel warmquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:37 schreef thecrook het volgende:
[..]
![]()
de warmste dag van het jaar en je dacht, kom laat ik Pan's Labyrinth eens gaan kijken
Sorry, kon het niet laten
Bridge to Terabithia is hetzelfde plot, alleen minder zwaar (en gebaseerd op een boek, dus of het echt een kloon is, weet ik niet).quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:47 schreef Knakker het volgende:
Mja, wat het vooral zo goed maakt is de mix tussen fantasy en realiteit, die ook nog op zo'n geniale manier in elkaar verweven zijn dat je de film op twee manieren kunt interpreteren - de prinses is terug naar haar koninkrijk (fantasy-variant) of het meisje gebruikte haar fantasie om aan de harde realiteit te ontsnappen (real-life-variant).
Je kunt in ieder geval niet ontkennen dat de film ontzettend origineel én goed uitgewerkt is; er zal ongetwijfeld binnenkort wel een Hollywood-kloon van komen.
Lekker snugger dat de Engelse titel Pan's Labyrinth isquote:De originele Spaanse titel is El laberinto del fauno. Dit refereert aan de faun uit de Romeinse mythologie. Letterlijk vertaalt betekent het Het labyrint van de faun; de Engelse titel verwijst naar de faun-achtige Griekse god Pan, ook al heeft del Toro gezegd dat de faun uit de film niet Pan is.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:56 schreef Esraa het volgende:
Maar die titel slaat dus nergens op...
Je hebt 'm dus gelijk gekocht op DVD zodra 'ie in de winkel lag he?quote:Op zondag 23 september 2007 00:42 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb de film de eerste dag dat hij in torrent vorm beschikbaar was direct bekeken. Wat is dat een goede filmHij had van mij nog twee uur mogen duren
Ik wacht even op een editie met meer ondertitelsquote:Op maandag 24 september 2007 21:48 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je hebt 'm dus gelijk gekocht op DVD zodra 'ie in de winkel lag he?
quote:Op zondag 23 september 2007 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Het was wel een coolere film geweest als er een groter Labyrinth in zat. Maar ik ben dan ook verliefd op de film Labyrinth met Jennifer Connely geloof ik, en David Bowie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |