Ga spelen met je gayemo en indiebandjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Joh, ik zag laatst jouw muziekstatistiekjes op last.fm, wat een kutmuziek draai jij.
Emo en indiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ga spelen met je gayemo en indiebandjes.
Tsss, maar 4/10 uit mijn top10 voldoen aan die beschrijving.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Emo en indie!
Kankervette akoestische muziek, dát moet je hebben. In plaats van al die BOEM TSJING SJING BITCH FUCK BOEM OKAY FUCK BOEM BITCH!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Kankervette akoestische muziek, dát moet je hebben. In plaats van al die BOEM TSJING SJING BITCH FUCK BOEM OKAY FUCK BOEM BITCH!
De mensen die ik kende met kanker waren niet zo vet meer hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Emo en indie!
Dirk Gently is best vet, laatst gekocht.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:27 schreef wonko het volgende:
[..]
De mensen die ik kende met kanker waren niet zo vet meer hoor.![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dirk Gently is best vet, laatst gekocht.
(sorry mensen die een hekel hebben aan OP-quoters)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:58 schreef Chriz2k het volgende:
Echt zo van: ''Aaaaaah''
Hou je even in ofzo.
Heineken dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:59 schreef Aurelianus het volgende:
Mits bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |