quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:52 schreef whacky het volgende:
Gisteren zei die presentatrise van het programma "Beter in bed" dat sperma gezond is.
Het zou boordevol Vitaminen en Mineralen zitten en was zonde om weg te gooien.
Ze had het er zelfs over dat het goed was als gezichtsmasker of en ik citeer "conditioner voor je haren". WTF heeft ze dat spul al eens in aanraking zien komen met water?
Maargoed dames jullie hebben waarschijnlijk zelf gehoord en gezien of lezen het nu dus jullie weten wat je te wachten staat![]()
En nu ga jij met je pielemuisje alle vrouwtjes van een gezichtsmasker en haarconditioner voorzien?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:52 schreef whacky het volgende:
Gisteren zei die presentatrise van het programma "Beter in bed" dat sperma gezond is.
Het zou boordevol Vitaminen en Mineralen zitten en was zonde om weg te gooien.
Ze had het er zelfs over dat het goed was als gezichtsmasker of en ik citeer "conditioner voor je haren". WTF heeft ze dat spul al eens in aanraking zien komen met water?
Maargoed dames jullie hebben waarschijnlijk zelf gehoord en gezien of lezen het nu dus jullie weten wat je te wachten staat![]()
http://spermcube.org/quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:24 schreef nietzman het volgende:
Dit was toch al lang bekend.
Ik ben al een tijdje aan het sparen hoor, heb al een anderhalve literfles volgekwakt. Dat wordt me de surprise wel tijdens sinterklaas met de schoonfamilie.
Jij houd je zelf ook al wat langer met dit onderwerp bezig zie ik, die site kom je niet per ongeluk tegen.quote:
Oohh nee? Check deze extension voor Firefox: http://www.stumbleupon.com/quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef whacky het volgende:
[..]
Jij houd je zelf ook al wat langer met dit onderwerp bezig zie ik, die site kom je niet per ongeluk tegen.
Ik ruk me sufquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef whacky het volgende:
[..]
Jij houd je zelf ook al wat langer met dit onderwerp bezig zie ik, die site kom je niet per ongeluk tegen.
Sperma moet...sperma doet goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:09 schreef Gebleekte het volgende:
Dat zeg ik ; cumshots zijn goed voor je![]()
Geeft dit geen enge bijwerkingen zoalsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:14 schreef P8 het volgende:
ik zag het ook!!
maar ik heb liever dat mijn vriendin het inhaleert ipv doorslikt
dat is een interessant evolutionair principequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Sommige vrouwen zijn allergisch voor sperma.
Ja stel je voor zeg dat alle vrouwen daar last van zouden krijgen...... maar gelukkig zijn dit soort gevallen best zeldzaam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:02 schreef admiral_r2d2 het volgende:
[..]
dat is een interessant evolutionair principe
nee nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:33 schreef whacky het volgende:
[..]
Geeft dit geen enge bijwerkingen zoals![]()
hahahaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:48 schreef P8 het volgende:
[..]
nee niet![]()
je krijgt dan de zogeheten "draak".
Omdat het zaad omhoog door de neusholte gaat, komen er 2 grote slierten uit haar neusgaten, vandaar de "Draak"
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:48 schreef P8 het volgende:
[..]
nee niet![]()
je krijgt dan de zogeheten "draak".
Omdat het zaad omhoog door de neusholte gaat, komen er 2 grote slierten uit haar neusgaten, vandaar de "Draak"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |