Ja dan moet je de volgende keer ook je gedachten erbij houden, dan heb je wel een volle buik wil je zeggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef Verbal het volgende:
...omdat ik vanochtend om kwart voor elf mijn lunchpakket gedachteloos heb zitten wegknagen
En natuurlijk geen Cup a Soup in de buurt
V.
Nou. dan houd ik het welicht bij één bammetje, zodat ik de rest wat later kan eten en dus niet om half vijf zit te klappen van de trek.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ja dan moet je de volgende keer ook je gedachten erbij houden, dan heb je wel een volle buik wil je zeggen![]()
Dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:43 schreef Jarno het volgende:
Beter dan een trekkende scheur V.
veel water zuipen danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou. dan houd ik het welicht bij één bammetje, zodat ik de rest wat later kan eten en dus niet om half vijf zit te klappen van de trek.
(ja, en dat is nog altijd beter dan een kleppende trakker).
V.
idd gewoon de bezorgturk laten komenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:59 schreef XiChico het volgende:
Pizza/Shoarma bezorgservice.
Dat kloptquote:
De toetjes zijn er echter gigantischquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat klopt
En in Ethiopië eet men een leeg bord, dus moet ik er extra van genieten en niet zo klagen.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |