Ik heb iets tegen Ron Brandsteder en Hans Kazan. Hele familie van Kazan dus ook. Ook die zoons met die show, irritante koppen hebben ze, die zoons dus. Lijken me geen leuke mensen om een pilsje mee te drinken. Vooral Brandsteder niet. Maar ook Kazan lijkt me een vermoeiende persoonlijkheid. Ruud van Nistelrooy heb ik ook iets tegen op de een of andere manier. Maar goed, het is de uitstraling van een aantal mensen.
Maar goed, zal wel aan mij liggen
![]()
Niet tegen gekomen en ik wil ze ook niet tegen komen.
Enige bekende Nederlander die ik ooit gezien heb dat is Anita Witzier bij de opening van de Edah hier
![]()
Gewoon actief bezig me een spel-show was ze, ze deed haar werk. Met hart en nieren deed ze haar werk, maar ik vind haar sowieso professioneel overkomen op tv. Geen poes pas geen arrogantie. Gewoon haar werk doet ze. Zoals het hoort.
En Tiesto in de schouwburg van Heerlen.
Heb ook geen behoefte om meer bekende mensen te zien. Iedereen is bekend.
Vind dat ook zoiets. Bekende Nederlander. Ze doen gewoon hun werk. Net als een metselaar. Dat ze toevallig op tv komen is bijzaak. Hoewel sommigen denken dat ze heel wat voorstellen daardoor, net zoals in Hollywood. Dan gaat de roem te hoog in het bolletje zitten. Maar dat komt omdat de massa ze de hemel in doet prijzen. Handtekeningen vragen en nog meer
![]()
De reinste onzin. Het zijn gewoon mensen zoals iedereen. Misschien met wat talent of geluk, maar dat heeft een metselaar ook als hij een muur metselt die waterpas staat. Tis maar net wat je beroep is. En wat je wilt in het leven.
Over Kazan, schijnt niet goed te gaan daar. Alles geinvesteerd in een gebouw waar ze zogenaamde magic shows opvoeren, al het geld geinvesteerd in dat gebouw, in Spanje dus. Overspannen en nog meer.
Magic.....magic. Afwachten of het bedrijf het redt
![]()
Even toevoegen nog. Volgens mij kwam ik een aantal jaren geleden die Bianca tegen van Big Brother. In winkel-centrum de parel. Ze keek me nogal vreemd aan. Maar goed, ik keek haar ook aan van, volgens mij ben jij die Bianca van big brother. Verder geen aandacht aan geschonken. Kan ook iemand geweest zijn die op haar lijkt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 07:54:13 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.