abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:09:11 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_40647398
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_40647708
thnx voor openen 2e topic.....

donderdag 10 augustus 2006 @ 03:31:35 #3
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_40673903
Als ik in mijn geheugen graaf weet ik zo 1-2-3 geen arrogante BN'ers (of buitenlandse bekenden) te verzinnen. Wel geirriteerde, iets wat ik me heel goed kan voorstellen als iedereen aandacht van je wil. Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen Maken de meeste klagers wel goed onderscheid tussen arrogant en geirriteerd? En hoe benader je die mensen om tot je conclusie te komen?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:51:44 #4
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40683434
Ken weinig bn'ers irl dus kan er weinig over zeggen eigenlijk.
Weet wel dat Jetske van den Elsen een tof wijf is. Stond 2 jaar terug met haar eigen troep op de koninginnendag-markt in Utrecht Deed ze erg leuk daar.
Verder vind ik Peter R. de Vries ook aardig, heb em niet ontmoet maar had 1 van zijn boeken gekocht en na 2 keer lezen viel het al uit elkaar. Heb toen gemaild en een week later lag er een nieuw gesigneerd exemplaar op de mat Vond dat wel erg sympathiek van em...

De mannen van Abel (wie kent ze nog) zijn overigens ook vreselijk aardig. Ooit na een concert op een fancy-dag ontmoet en een gezellig gesprek gehad met allemaal over appelmoes als ik me niet vergis
To infinity…and beyond!
pi_40683545
Bassie en Adriaan zijn vervelende klootzakken.
pi_40684768
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef MayhemicTruth het volgende:
Bassie en Adriaan zijn vervelende klootzakken.
heb ik vaker gehoord, maar toch blijven het helden
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_40684791
was danny al genoemd ?
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_40685218
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:31 schreef Kiteless het volgende:
was danny al genoemd ?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:24:01 #9
55900 GM
vind ik dan toch
pi_40693203
Sjors Fröhlich (en zn moeder is nog tien keer zo erg)

En Yvonne Brandsteder (vooral toen ze net wat met hem had.. en ze komt ook echt uit de beste wijk van Gorcum)
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_40744051
Bridget Maasland schijnt een bitch te zijn. Via vriendin en Jensen (of all ppl) gemeld.
pi_40747115
Rob Kamphues
Jack Spijkerman
pi_40758133
Gebroeders Ko...
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:29:32 #13
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_40776890
Herman van Veen. Ben hem eens tegengekomen en heb hem gevraagd mijn boob te signeren. OK, misschien voor hem geen gebruikelijk verzoek maar hij kneep in mn tiet en liep weg.
pi_40787839
Ik heb iets tegen Ron Brandsteder en Hans Kazan. Hele familie van Kazan dus ook. Ook die zoons met die show, irritante koppen hebben ze, die zoons dus. Lijken me geen leuke mensen om een pilsje mee te drinken. Vooral Brandsteder niet. Maar ook Kazan lijkt me een vermoeiende persoonlijkheid. Ruud van Nistelrooy heb ik ook iets tegen op de een of andere manier. Maar goed, het is de uitstraling van een aantal mensen.

Maar goed, zal wel aan mij liggen

Niet tegen gekomen en ik wil ze ook niet tegen komen.

Enige bekende Nederlander die ik ooit gezien heb dat is Anita Witzier bij de opening van de Edah hier Gewoon actief bezig me een spel-show was ze, ze deed haar werk. Met hart en nieren deed ze haar werk, maar ik vind haar sowieso professioneel overkomen op tv. Geen poes pas geen arrogantie. Gewoon haar werk doet ze. Zoals het hoort.

En Tiesto in de schouwburg van Heerlen.

Heb ook geen behoefte om meer bekende mensen te zien. Iedereen is bekend.

Vind dat ook zoiets. Bekende Nederlander. Ze doen gewoon hun werk. Net als een metselaar. Dat ze toevallig op tv komen is bijzaak. Hoewel sommigen denken dat ze heel wat voorstellen daardoor, net zoals in Hollywood. Dan gaat de roem te hoog in het bolletje zitten. Maar dat komt omdat de massa ze de hemel in doet prijzen. Handtekeningen vragen en nog meer De reinste onzin. Het zijn gewoon mensen zoals iedereen. Misschien met wat talent of geluk, maar dat heeft een metselaar ook als hij een muur metselt die waterpas staat. Tis maar net wat je beroep is. En wat je wilt in het leven.

Over Kazan, schijnt niet goed te gaan daar. Alles geinvesteerd in een gebouw waar ze zogenaamde magic shows opvoeren, al het geld geinvesteerd in dat gebouw, in Spanje dus. Overspannen en nog meer.

Magic.....magic. Afwachten of het bedrijf het redt

Even toevoegen nog. Volgens mij kwam ik een aantal jaren geleden die Bianca tegen van Big Brother. In winkel-centrum de parel. Ze keek me nogal vreemd aan. Maar goed, ik keek haar ook aan van, volgens mij ben jij die Bianca van big brother. Verder geen aandacht aan geschonken. Kan ook iemand geweest zijn die op haar lijkt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 14-08-2006 07:54:13 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40793001
Dennis van der Geest was heel arrogant tegen een vriendin van mij. We waren op een feestje en hij draaide daar..Afijn de vorige dj kreeg iedereen aan de gang. Dennis van der Geest verziekte de sfeer met zijn oude klassiekers. Een vriendin van mij vroeg een nummer aan (bloedmooi meisje) en hij zei "IK DRAAI DE PLATEN HIER" ...en later probeerde hij nog met haar aan te pappen en probeerde indruk te maken met zijn wereldkampioenschap..brr..
Nare vent..je merkt ook dat hij zijn manager opdracht heeft gegeven om hem meer publiciteit te bezorgen want hij doet nu aan elk programmaatje mee.

..en het is ECHT een kutdj
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_40793070
Robine van der Meer, die bloedmooie vrouw uit goede tijden heb ik in mijn winkel gehad. Geloof me ze is echt bloed en bloed en bloedmooi en gewoon relaxed en was heel vrolijk.

Ook die wat oudere vrouw die die indonesische typetjes speelt heb ik weleens in de winkel gehad. Ook heel aardig.

Meneer Harmsen heeft een relatie met de zus van een collega van mij toendertijd. Hij kwam regelmatig bij ons in de winkel en was altijd heel vriendelijk en maakte altijd een praatje.

Raar dat ik dit allemaal vergeten ben..oh well
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_40793995
George Baker is een klootzak. Liep een keer onhandig met z'n koffer tegen mij aan in een corridor en liep gewoon strak verder. Toen riep ik of er misschien een sorry vanaf kon, maar nee. Hij hoorde trouwens wel dat ik hem een lul noemde maar ging er verder niet op in. Wat een lijer...

Di-rect heb ik nog een keertje mee staan zuipen in Italië. Die waren wel echt relaxed.

De gasten van racoon heb ik ook nog eens mee gedronken. Maar toen waren ze nog niet bekend. Ook gezellig...

verder eigenlijk niet voldoende persoonlijk contact gehad met BN'ers om ze te kunnen beoordelen...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:11:16 #18
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_40794199
Willibrord Frequin is een arrogante zak. M'n pa zat eens naast hem in het vliegtuig terug uit India en hij was heel vervelend tegen de stewardessen en zat alleen maar op te scheppen over z'n 'journalistieke' prestaties.
Bankiertje
pi_40797107
altijd leuk om te lezen. Hoe minder bekend de ster hoe arroganter heb ik wel eens gehoord.
pi_40810805
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:11 schreef Stansfield het volgende:
altijd leuk om te lezen. Hoe minder bekend de ster hoe arroganter heb ik wel eens gehoord.
ja dat is wel heel erg waar
pi_41006454
Jack Spijkerman is een arrogante eikel..
Net als Ivo Niehe, ook al zo'n kwal.

Peter R. de Vries heb ik 1 x mee gesproken, die vond ik wel weer erg aardig.
pi_41028065
Een aantal jaar geleden was ik in Duinrell, liep Ron Brandsteder daar rond met z'n zoontjes. Liep ie daar arrogant met een grote zonnebril de 'BN-er die niet gestoord wenst te worden' uit te hangen Op een gegeven moment liep er een groepje jochies langs, een van hen riep iets in de trant van 'hee ronnie!', kreeg ie van meneer een klap tegen z'n kop
pi_41053736
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Een aantal jaar geleden was ik in Duinrell, liep Ron Brandsteder daar rond met z'n zoontjes. Liep ie daar arrogant met een grote zonnebril de 'BN-er die niet gestoord wenst te worden' uit te hangen Op een gegeven moment liep er een groepje jochies langs, een van hen riep iets in de trant van 'hee ronnie!', kreeg ie van meneer een klap tegen z'n kop
Past ook niet dat kinderen zo'n toon aanslaan tegen een oudere man

Als ouders eens zouden beginnen met kinderen respect voor andere mensen aan te leren zou Ron dat niet meer hoeven doen!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_42030437
Marlayne Sahupala (of hoe je dat ook schrijft)
pi_42032046
Piet Paulusma.
Hij gaat altijd langs die dorpjes tijdens zijn weerbericht. Zo ook in het dorp waar mijn oom en tante wonen. Mijn nichtjes vonden dat geweldig en die gingen erheen. Voor de camera deed hij heel leuk en sociaal, maar zodra ze uit waren, veranderde Piet in een enorme arrogante eikel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')