Jup, zoals ik in de laatste regel al zij dat had ik ook ingecalculeerd, en wilde ik ook zeker eens meegemaakt hebben. Inbraak was gewoon erg zuur en de behandeling door huisbaas én politie. En sommige dingen kon je vooraf verwachten als de behandeling van de politie jegens toeristen. Alleen wanneer je het ziet dan heb je opeens iets van: nee dit klopt niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:05 schreef Mr_Ban het volgende:
inbraak is inderdaad zuur, maar Lloret staat niet bekend als erg gastvrij etc... je gaat naar Lloret om te zuipen en te neuken!
Wilde het is ervaren hebben en dat is goed gelukt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef Croupouque het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet dat mensen voor hun plezier naar dat soort oorden gaan.
Verschilt per persoon maar:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:12 schreef Kindervriend het volgende:
Wat is eigenlijk precies de goeie kant?
Ik zou er niet eens heen willen al zou ik er geld voor krijgen. Wat een pauper plek lijkt me dat om er 'vakantie' te vierenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef Croupouque het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet dat mensen voor hun plezier naar dat soort oorden gaan.
Colossos wel, vond ik niet zo vet. Ook maar fftjes geweestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Tsja, dat de Spanjaarden Nederlanders niet met alle egards behandelen komt gewoon door de uiterst slechte naam die Nederlanders / jongeren daar hebben. Erg asociaal, veel zuipen, lallen, etc.
Dat van dat Engels vind ik een non-argument. Ik vind niet dat elk Europees land verplicht is tot het spreken van de Engelse taal. Het zou handig zijn ja, maar je kunt het de Spanjaarden niet verwijten. Wellicht spreekt het merendeel van de toeristen ook wel geen Engels.
Ben je nog in Colossos / Menfis / The Cave of Rave geweest?
Zeker weten, Lloret is puur appertemen/ hotel en discoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:07 schreef _Liquid_ het volgende:
Die Spaanse bevolking moet niet zeiken. Als wij toeristen niet komen hebben ze amper een inkomen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef Croupouque het volgende:
Voor de deuren tafels met bierflesjes erop die er direct afvallen als je deur opendoet en voor de balkondeur aantal dikke glasscherven.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:23 schreef Gelderland het volgende:
moet je maar naar Turkije/Griekenland... daar is een andere cultuur, veel beter.. Vooral Marmaris waar ik vorig jaar geweest ben is echt super... aardige turken enzo, heel anders dan hier. Zitten wel rotte appels tussen, maar de obers enso zijn super vriendelijk.
maar wat bedoel je met 'glas-barricades'
Nee, dat is wat je wil. Op vakantie weer tussen de Nederlanders zitten, zo gaarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:36 schreef Ladylicious het volgende:
Ben vorig jaar geweest..
5) Hele vakantie eigenlijk alleen maar Nederlands gesproken
Whahah sfeer en discos in Lloret. Ga heen man. Wat een pauperzooi, nog erger dan in Salou en dat zuigt al kont.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:27 schreef renz0r het volgende:
[..]
Verschilt per persoon maar:
- uitgaan
- discos
- sfeer (op duitsers na)
- Schoon
- Dames
- etc
maar hoe wil je zelf dan de deur opendoenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Voor de deuren tafels met bierflesjes erop die er direct afvallen als je deur opendoet en voor de balkondeur aantal dikke glasscherven.
zitten idd op die paar duppies van jou te wachtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:07 schreef _Liquid_ het volgende:
Die Spaanse bevolking moet niet zeiken. Als wij toeristen niet komen hebben ze amper een inkomen
Heel voorzichtig open doen, soms viel een flesje, ach boeiend, als die kapot was extra scherven voor die glasval, maar meestal ging het wel goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:23 schreef Gelderland het volgende:
[..]
maar hoe wil je zelf dan de deur opendoen
en de deur dichtdoen en eruit gaan ging dus ook lastig? nja 't zal wel... snap er niet veel van hoe je een glas-val maakt.. maar 't zal allemaal wel :pquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:40 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heel voorzichtig open doen, soms viel een flesje, ach boeiend, als die kapot was extra scherven voor die glasval, maar meestal ging het wel goed.
Lekker stappen met je maten om vervolgens brak aan het strand te liggen, daarna eten te scoren en weer verder stappen... met je maten. wat wil je nog meer? heb het vorig jaar ook gedaan, en iets toffers bestaat bijna niet. je hebt 24/7 de grootste lol en bijna elke avond wel een ander grietjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef Croupouque het volgende:
Amenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
NL volk is en blijft het kutste volk om tegen te komen. Veel kamp en laag opgeleid scum.
Mwoa, heb wel erger meegemaakt. En dat was niet met een paupermaatschappij maar echt een dure reis. Dat je in het hotel aankwam, en de deur niet sloot, het licht het niet deed, er geen warm water was ('s nachts zelfs helemaal geen water), er 3 enorme barsten in de ruit zaten, en de balkondeur niet open kon (lekker als het 40 graden is). En dan ga je klagen en de eigenaar haalt alleen zijn schouders op.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Aurelium het volgende:
Dat je zelf als je dara aankomt je appartement op gebreken moet checken. belachelijk
Het land uit vluchten als je een telefoon hebt gestolenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:07 schreef renz0r het volgende:
Zaten op het politiebureau en waren aant praten met een kerel van wie zijn mobiel is gejat.
Kwamen er 2 NLers binnen en raakte we ook mee aan de praat. Hun telefoon was gestolen door een bardame van bumpers die die nacht bij was blijven slapen, daarna was ze het land uit gevlucht. Die jongen op springen: Heej! Ik haar nummer, ik zal die gelijk aan jullie geven!..... Ow KUT die telefoon waar die instaat is dus gejat
Was wel lol![]()
Niet helemaal mee eens, de meeste Europeanen spreken onderling Engels. Anders zou iedereen die een beetje rond reist in Europa al gauw vijf of meer verschillende talen moeten leren, Frans, Deens, Duits, Italiaans etc. das niet te doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:40 schreef zatoichi het volgende:
Wat is dat nou voor een gezeik; je gaat naar Spanje en verwacht dat die lui engels praten? Kom op zeg.
Je kunt het verwachten, maar mogen zou je het niet. Dat is volgens mij precies de reden waarom wij Nederlanders als één van de irritantste toeristen worden gezien. Van tevoren verwachten dat iedereen zich aanpast aan jou, en als ze niet in de mogelijkheid zijn daartoe gelijk klagen en chagerijnig zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:29 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
En zeker in zo'n touristisch oord als Lloret de Mar mag je wel verwachten dat ze een beetje Engels kunnen.
Duitsers praten ook geen Engelsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je kunt het verwachten, maar mogen zou je het niet. Dat is volgens mij precies de reden waarom wij Nederlanders als één van de irritantste toeristen worden gezien. Van tevoren verwachten dat iedereen zich aanpast aan jou, en als ze niet in de mogelijkheid zijn daartoe gelijk klagen en chagerijnig zijn.
Serieus vergelijk het maar eens met de Duitsers in Nederland; die zullen altijd vriendelijk en beleefd proberen je aan te spreken, maar wat doet Nederland, enorm zeiken dat al die Duitsers hier op vakantie komen!
Hele tijd moeiljk wijzen. Bij een container (prullebak) brandje naast de Skihut begonnen ze meteen lomp met gummiknuppels iedereen weg te slaan. Toen ik middelvinger naar hem opstak (foto's maken), begon ie meteen met ze stok te wapperen dikke kk naab.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:48 schreef renz0r het volgende:
Zal dan wel veranderd zijn qua sfeer, was iig vriendelijk....Alleen moeite gehad met sommige duitsers.
Qua voetbalshirtjes kwam in zowat iedere NLse club wel tegen (vooral ajax en feyenoord) en qua problemen gelukkig niks. Wat deed die guardia dan bij jou?
Doe niet zo moralistisch kid. Duitsers blaffen overal waar ze komen meteen Duits. Engels spreken doen ze niet. En die tokkies in Llorer hebben maar Engels te spreken anders gaan ze maar in het binnenland zitten kniezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Je kunt het verwachten, maar mogen zou je het niet. Dat is volgens mij precies de reden waarom wij Nederlanders als één van de irritantste toeristen worden gezien. Van tevoren verwachten dat iedereen zich aanpast aan jou, en als ze niet in de mogelijkheid zijn daartoe gelijk klagen en chagerijnig zijn.
Serieus vergelijk het maar eens met de Duitsers in Nederland; die zullen altijd vriendelijk en beleefd proberen je aan te spreken, maar wat doet Nederland, enorm zeiken dat al die Duitsers hier op vakantie komen!
Hoho, sinds wanneer is Engels praten zich aan jou aanpassen? Ik vind het vele malen onbeschofter als een Duitser gewoon Duits tegen me praat dan Engels, in het laatste geval probeert hij het tenminste.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:38 schreef zatoichi het volgende:
(Reuters)quote:Duitser meest geliefde toerist
LONDEN - Duitsers zijn als toerist het meest geliefd. Buitenlanders moeten het minst hebben van Britse toeristen. Dat blijkt uit een onderzoek van het online-reisbureau Expedia in zeventien landen, waaronder Cyprus en de Verenigde Staten.
De Duitsers zijn vooral geliefd om hun hoffelijk gedrag en hun pogingen de taal van het gastland te spreken. Als het om beleefdheid gaat, hoeven zij alleen Amerikanen voor te laten gaan. Britten worden als ruw en onbeschaafd gezien. Zij doen bovendien geen enkele poging zich de taal van het gastland eigen te maken en slaan er snel op los.
oja ok! Preventieve werking dus, hopelijk datie schrikt van het glas en dan weggaat. Want ik denk dat iemand met schoenen aan niet zo bang wordt van een paar glasscherven,...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef renz0r het volgende:
voor balkondeur glasscherven, ramen klemmen met ijzerenstaven en de deur zo: iedereen gaat naar buiten toe, de laatste pakt een tafeltje en zet ern bierglazen op. Hij haat naar buiten en pakt met 1 arm die tafel en schuift die begeleidend met de sluitende deur met zich mee. Als de deur dichtzit staat de tafel dicht bij de deur.
De dief via balkondeur: in glasscherven. Daarrna pleurt die over een stoel midden in bierflesjes met glas eromheen.
Dief via raam: gebaricadeerd met ijzerenstaven
Dief via deur: Zal al gauw schrikken van (kapot) vallende bierflesjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |