abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40647226
Bij deze moet ik even mijn ei kwijt over de negatieve kant van Lloret. Laat ik wel even zeggen dat ik een leuke vakantie heb gehad, alleen dit moet ik even kwijt.

Ten eerste ben ik NIET te spreken over de manier hoe je wordt behandeld als toerist door bijvoorbeeld obers. Bestek wordt voor je neus op tafel 'gepleurd' en als ze iets komen opnemen maken ze een hoofdgebaar van: wat mot je?... Een typische behandeling van: 'waarom zou ik moeite doen voor jullie, jullie toeristen komen toch wel' . Uiteindelijk heeft die heus wel gelijk, wij komen toch wel, alleen ikzelf heb dan zoiets van: nee.

Ten tweede de duitsers, wat een kutvolk is dat door in lloret. Lawaai schoppen en in discos, wanneer de dansvloer vol is, als een stel brede apen en armzwiepend rond dansen om zo je ruimte te krijgen. Paar keer bijna op vechten uitgelopen door het terug beuken. Stelletje mongolen, er staan meer mensen op de dansvloer dan jullie! Italianen kunnen er ook wat van als het gaat om lawaaischoppen. Alleen doen die het snachts op straat met gezang hoe blij ze zijn dat Italie wereldkampioen is. Ach daar loop je nog omheen

Ten derde wil ik de mosso esquadra en de guarda civil aanvallen, ookwel de spaanse politie. Ze selecteren de mensen op hun afkomst. Als een spanjaard de boel in elkaar trapt krijgen ze een 'foei' gebaar te zien. Maar wanneer het een Nederlander of een andere toerist zou zijn dan lag die zeker 3 maanden in coma van de klappen en schoppen die ze dan hadden gehad. Daarnaast zijn ze ook nog is lui en ongeinterreseerd in je. Een vrouw die half wordt aangerand door dronken mensen wordt niet eens geholpen door de langs passerende politie. Lekker dan. Ik was hier niet bij, maar het verhaal was al gauw bekend bij velen.

Als vierde appartementen complex Ull de Bou waar ik zat. Niks mis mee, op één ding na, veiligheid. We kwamen terug na een dag strand en er was ingebroken. Mijn koffer met een mes bewerkt om erin te komen (niks uit gejat!) en een telefoon gejat. Ramen die op slot waren kon je makkelijk openen. Vermoedden is dat er een loper in het spel is, een rondcirculerende moedersleutel. Hoe kan die anders in onze kamer komen, alles was afgesloten. De huisbaas deed alsof ze neus bloed en zij dat inbreken onmogelijk was....wat een lul. Hij vond het vervelend en kon niks doen. Niet eens komen kijken in de kamer naar de rotzooi en de deur of iets dergelijks. Politie geweest voor aangifte. 4 uur daar gezeten, maar werden naar huis gestuurd om sochtends om 9 uur terug te komen. Wij kwamen terug, weer naar huis gestuurd om om 11 uur terug te komen. Om 11 uur een dik uur gewacht en we mochten ons verhaal doen. Proces verbaal opgezet en de papieren gekregen. Hebben we eenmaal nodig voor onze verzekeringen. Kamer baricaderen en glasvallen voor de deurzetten was onze enige hoop om diegene af te schrikken mocht die terugkomen, hij heeft andere waardevolle spullen gezien tijdens zn eerste inbraak. Lesje wel geleerd, voortaan iets met kluis en of hotel!

Als laatste engels. Lloret bestaat rond deze periode voor 95% uit buitenlandse toeristen. De spaanse mensen daar (politie, restaurant e.d) spreken geen woord engels, niks. Handen en voeten gebaren. Lekker voor zo gebied als Lloret.

Op inbraak na had ik het meeste vooraf ingecalculeerd. Lloret zelf is als dorp niks waard, het. Dat daar alles simpel is ook, bestaat toch allemaal uit jongeren waaronder veel johnnys. Het is puur stappen slapen en strand Dat is er zeker van gekomen, erg goed te doen daar, hulde!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:05:54 #2
150341 Mr_Ban
Ban for the money
pi_40647270
inbraak is inderdaad zuur, maar Lloret staat niet bekend als erg gastvrij etc... je gaat naar Lloret om te zuipen en te neuken!
Ik wou dat ik hier niks getypt had...
pi_40647343
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:05 schreef Mr_Ban het volgende:
inbraak is inderdaad zuur, maar Lloret staat niet bekend als erg gastvrij etc... je gaat naar Lloret om te zuipen en te neuken!
Jup, zoals ik in de laatste regel al zij dat had ik ook ingecalculeerd, en wilde ik ook zeker eens meegemaakt hebben. Inbraak was gewoon erg zuur en de behandeling door huisbaas én politie. En sommige dingen kon je vooraf verwachten als de behandeling van de politie jegens toeristen. Alleen wanneer je het ziet dan heb je opeens iets van: nee dit klopt niet.
pi_40647345
Ik begrijp überhaupt niet dat mensen voor hun plezier naar dat soort oorden gaan.
pi_40647372
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef Croupouque het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet dat mensen voor hun plezier naar dat soort oorden gaan.
Wilde het is ervaren hebben en dat is goed gelukt!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:12:54 #6
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40647546
Wat is eigenlijk precies de goeie kant?
pi_40648012
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:12 schreef Kindervriend het volgende:
Wat is eigenlijk precies de goeie kant?
Verschilt per persoon maar:

- uitgaan
- discos
- sfeer (op duitsers na)
- Schoon
- Dames
- etc
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:31:20 #8
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40648146
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:07 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou er niet eens heen willen al zou ik er geld voor krijgen. Wat een pauper plek lijkt me dat om er 'vakantie' te vieren
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:31:32 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_40648151
Je hebt wel geneukt?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_40648513
Tsja, dat de Spanjaarden Nederlanders niet met alle egards behandelen komt gewoon door de uiterst slechte naam die Nederlanders / jongeren daar hebben. Erg asociaal, veel zuipen, lallen, etc.

Dat van dat Engels vind ik een non-argument. Ik vind niet dat elk Europees land verplicht is tot het spreken van de Engelse taal. Het zou handig zijn ja, maar je kunt het de Spanjaarden niet verwijten. Wellicht spreekt het merendeel van de toeristen ook wel geen Engels.

Ben je nog in Colossos / Menfis / The Cave of Rave geweest?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:42:51 #11
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_40648531
Ben hier 2 weken terug geweest, voor 1 week. Ik heb het super gehad. Geen problemen.. aardige mensen. Heb me wel doodgeirriteerd aan die Italiaanse mannen.. die zijn echt luidruchtig.. maar de Italiaanse vrouwen maken alles goed

Uiteindelijk heb ik ook wel aardige italianen ontmoet. Dus het gaat niet helemaal op..

De politie ook niets mis mee.. ben een keer na het stappen op een zebrapad gaan liggen kennelijk en toen haalde de politie heel vriendelijk me weg door gewoon te zeggen "Hola senõr''

Ook het hotel was beveiligd, en goed ook. Iedereen klaagde over dat je niet eens een meisje mee naar je kamer kon nemen. Dan kwam de negernachtwacht even langs

Voor de rest von ik het uitgaan niet eens duur enzo. Gewoon van die clubkaarten kopen voor de dure clubs en hoppa.

You see, het is gewoon wat je ervan maakt, hoe je je gedraagd... hoe jij wilt verloopt je vakantie. Mijnes was super !
:r Patty Brard :r
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:43:32 #12
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_40648559
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Tsja, dat de Spanjaarden Nederlanders niet met alle egards behandelen komt gewoon door de uiterst slechte naam die Nederlanders / jongeren daar hebben. Erg asociaal, veel zuipen, lallen, etc.

Dat van dat Engels vind ik een non-argument. Ik vind niet dat elk Europees land verplicht is tot het spreken van de Engelse taal. Het zou handig zijn ja, maar je kunt het de Spanjaarden niet verwijten. Wellicht spreekt het merendeel van de toeristen ook wel geen Engels.

Ben je nog in Colossos / Menfis / The Cave of Rave geweest?
Colossos wel, vond ik niet zo vet. Ook maar fftjes geweest
pi_40648591
Blanes
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:44:42 #14
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_40648607
Op vakantie gaan naar Lloret de Mar is net zoiets uit eten gaan naar de McDonalds..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_40648774
Sjah de Spaanse bevloking in Lloret is dat gezeik met die toeristen denk ik een beetje zat. Het is toch voornamelijk klootjesvolk wat er komt (NOFI naar de TS). Doppelgänger slaat de spijker op z'n kop

En je kunt wel zeggen dat mensen niet in een restaurant moeten gaan werken als ze geen toeristen willen zien, maar veel meer is daar waarschijnlijk niet te doen.. Als je wat zuidelijker gaat (Costa Blanca b.v.) dan zul je zien dat spanjaarden eigenlijk een heel leuk en gastvrij volk zijn. Vooral in de gebieden waar het niet stikt van Cockney-blatende engelsen
pi_40649209
ik heb daar mn tatoe laten zetten... i love lloret...
pi_40649275
owjah, en als je je zorgen maakt over je veiligheid ga dan in blanes zitten...

dat ligt ernaast en is een kaartje naar lloret met de bus misschien anderhalf tot 2 euro...
snachts een taxi terug ongeveer 15 euro.
dan heb je toch je veilige hotelletje wat lekker rustig 300 meter vanaf het strand zit, met minder vervelende toeristen....
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:07:04 #18
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_40649405
Die Spaanse bevolking moet niet zeiken. Als wij toeristen niet komen hebben ze amper een inkomen
pi_40649475
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:07 schreef _Liquid_ het volgende:
Die Spaanse bevolking moet niet zeiken. Als wij toeristen niet komen hebben ze amper een inkomen
Zeker weten, Lloret is puur appertemen/ hotel en disco
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:10:03 #20
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_40649493
Mja, de eigenaar van ons appartement in lloret sprak ook geen woord engels, met handen en voeten probeerde die uit te leggen wattie bedoelde.

De guarda civil sloeg iedereen die ook maar in de buurt kwam van hun busje al vlak aan de grond en als er echt wat aan de hand was dan werd die persoon zowat in coma geslagen, tot bloedens aan toe .

Heb genoeg mensen afgevoert zien worden na een aanval van de guarda civil .
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:33:02 #21
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_40650175
bij een gozer die ik ken was er een spanjaard verdronken in het zwembad bij z'n appartement. Lekker hygienisch
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_40650249
Duitsers zijn in elk land van de wereld misselijke mensen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:36:01 #23
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_40650266
Ben vorig jaar geweest..

1) Geen last van gehad
2) Geen Duister gezien
3) Is me ook niet opgevallen
4) Wij zaten ergens anders
5) Hele vakantie eigenlijk alleen maar Nederlands gesproken

Dus. Niet zo zeuren jij
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_40650364
Een vriend van me is er deze zomer geweest (2 weken) en die had de tijd van z'n leven. Hij klaagde alleen over de moeilijkheidsgraad van de aanwezige (Duitse) dames .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:40:15 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_40650396
Ik heb ook ooit zo'n vakantie gedaan, maar dan in Mallorca, wat een absolute HEL was dat
Teruggekomen had ik een vervelend ontwenningsprobleem van de drank en het idee alsof ik beter die 2 weken had kunnen werken, dat was minder stressvol geweest. NOOIT MEER!

Doe vakanties met de fiets ergens naartoe gaan is veel leuker en spannender
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')