quote:de emails die jij krijgt met eventuele donaties enzo, kun jij dat in een tabelletje zetten ofzo, dat we alles bij elkaar houden
Op zaterdag 29 december 2001 18:11 schreef Catootje het volgende:[..]
Heb je e-mail gehad!!
even forwarden is ook goed, dan gooi ik ze wel in een tabelletje ![]()
kijk maar...als we alles maar een beetje bij elkaar houden
ik heb nog 2 at kasten met voedingen
er zal nog wel wat in zitten maar dat moet ik ff bekijken
zal wel ouwe zooi zijn maar jullie kijken maar
Tevens een tip, misschien Microsoft bellen en om berg legale versies van win95/98 vragen? Zijn van de markt af en voor goede doelen zetten ze zich soms nog wel eens in volgens mij.
Probeer ook wat fabrikanten aan te schrijven van spellen, misschien dat die zooitje games willen doneren.
quote:ik wil wel proberen om microsoft mee te krijgen en om spelletjes te zeuren.
Op zaterdag 29 december 2001 19:08 schreef thaduck het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik heb van de week.Tevens een tip, misschien Microsoft bellen en om berg legale versies van win95/98 vragen? Zijn van de markt af en voor goede doelen zetten ze zich soms nog wel eens in volgens mij.
Probeer ook wat fabrikanten aan te schrijven van spellen, misschien dat die zooitje games willen doneren.
Ik ben in ieder geval begonnen met het kwijlen en slijmen bij alle computerzaken hier in Den Helder. Zo ga ik ook wel ff naar de speelgoedzaken voor eventueel "afgeschreven" spelletjes.
die wil ik wel weg geven zit in een orginele verpakking...
wil ik zelf's brengen alleen waar ? en kunnen de pc's het daar aan..
edit: mail naar rahman@advany.com als het gewenst is dan wil ik het persoonlijk wel brengen
[Dit bericht is gewijzigd door raymanonfok op 29-12-2001 22:58]
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 19:15 schreef ikbenveldmuis het volgende:
nog een idee; als we nou vragen of ze meer sponsoren, kunnen geinteresseerde fokkers en tweakers windows kopen, voor niet teveel geld ofzo, als MS een beetje liev wilt doen
quote:euhhh ik wilde al gaan bellen naar microsoft voor een donatie van windows
nog een idee; als we nou vragen of ze meer sponsoren, kunnen geinteresseerde fokkers en tweakers windows kopen, voor niet teveel geld ofzo, als MS een beetje liev wilt doen
quote:doen!
Op zaterdag 29 december 2001 19:53 schreef moussy het volgende:[..]
euhhh ik wilde al gaan bellen naar microsoft voor een donatie van windows
quote:Ik ook
Op zaterdag 29 december 2001 20:22 schreef syndr0me het volgende:
Ik heb nog een diskdrive?
Ouwe rommel dus.. aan mij zul je niet veel hebben vrees ik.
quote:Gaat dit niet voorbij aan de aktie, ikbenveldmuis???
We willen er toch niet zelf een slaatje uit slaan, of wel???
Maar laten we eerst eens kijken of we wat computers bij elkaar kunnen krijgen. Software kunnen we later altijd nog wel regelen.
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 20:33 schreef Calypso het volgende:[..]
Gaat dit niet voorbij aan de aktie, ikbenveldmuis???
We willen er toch niet zelf een slaatje uit slaan, of wel???
nej! ![]()
doe maar niet
Die van mijn oma is een 486. Misschien goed genoeg voor een kind
quote:windows 95 erop , interpret erop en het is goed genoeg
Op zaterdag 29 december 2001 21:05 schreef yingyang het volgende:
deze pc heb ik aan mijn oma beloofd als ik een nieuwe ga halen.Die van mijn oma is een 486. Misschien goed genoeg voor een kind
* Johnny Herbert's GPC '98
* Raymond van Barneveld Elite darts
* Superbike World Championship
* Misschien nog een aantal anderen
Misschien een printer ![]()
Luidsprekersetjes (2x)
Verder helaas weinig te bieden...
quote:Je bent de eerste met luidsprekertjes en dat is essentieel bij spelletjes.
Op zaterdag 29 december 2001 21:48 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ik heb nog wel een aantal oudere games waar ik toch niets meer mee doe.* Johnny Herbert's GPC '98
* Raymond van Barneveld Elite darts
* Superbike World Championship
* Misschien nog een aantal anderenMisschien een printer
Luidsprekersetjes (2x)Verder helaas weinig te bieden...
Heel hartelijk bedankt en Morpheus_at_work licenties zijn erg belangrijk.
Als iemand het een en ander over de afdeling weten wilt of hoe en wat qua telefoonnummers, je mag mailen op revka76@hotmail.com
In ieder geval, het is een enorm leuk gebaar dat jullie dit opgepakt hebben, en ik weet zeker dat het gewaardeerd wordt!!
Oww: wat betreft de banner van GoT: volgens mij mag hij geplaatst worden!! Tenminste, iemand moet weten hoe je zo'n banner naar Jorma (Jorma@fokzine.net) stuurt, en die bekijkt dan of deze geplaatst gaat worden!!!
quote:zat te denken aan jou idee , is het niet handiger om van jou systeem , 2 low end systemen te maken dus kijken naar p3 ipv p4 , want dan kunnen we 2 systeempjes voor laten bouwen
Op zaterdag 29 december 2001 21:53 schreef otaku-san het volgende:[..]
Je bent de eerste met luidsprekertjes en dat is essentieel bij spelletjes.
Heel hartelijk bedankt en Morpheus_at_work licenties zijn erg belangrijk.
quote:tweakers_fok@hotmail.com ... en alles sal reg kom!!!
Op zondag 30 december 2001 15:31 schreef GroteBroeder het volgende:
Leuk idee zeg!
Maar wat is nou het centrale e-mail-adres voor donaties? Ik snap het niet helemaal meer...
L.S.,
Vixicom Automatisering is een klein bedrijf en het belangrijkste deel is het leveren van nieuwe pc's. Inruilen en (oude) losse onderdelen komt bij ons zelden voor.
Echter wij doen veel zaken met een school. Op jaarbasis worden hier een aantal pc's vervangen. De meest oude pc's gaan de school uit, naar b.v. goede doelen.
Ik leg er de nadruk op dat dit oude systemen zijn, denk nu b.v. aan pentium 120 systemen.
Voordat ik de directeur van deze school hierover benader wil ik een mogelijkheid hebben om uw gegevens te verifiëren bij het ziekenhuis. U bent voor mij immers totaal onbekend. Ik neem aan dat dit geen problemen voor u zal opleveren. Ik verwacht dan alle medewerking van de directeur van deze school.
Op kort termijn is er dan beschikbaar:
een aantal 14" Philips monitoren
gebruikte videokaarten en geluidskaarten
een paar overjarige 14K4 modems (nieuw)
220v stroomkabels
Misschien is uw telefoonnummer dan wel handig om e.e.a. mondeling door te nemen.
m.vr.gr.
Vixicom Automatisering.
"naam"
quote:voor deze vraag kan je beter het AMC zelf bellen
Op maandag 31 december 2001 16:16 schreef lousje het volgende:
Ik vind het een leuk idee MAARRRRRRRRRRRRRR, wat jullie niet weten is dat op een van de twee publiekspleinen ZES computers staan om te internetten, waarom zijn die dan niet boven geplaatst?
quote:Ik zou je hier geen antwoord op kunnen geven.......
Op maandag 31 december 2001 16:16 schreef lousje het volgende:
Ik vind het een leuk idee MAARRRRRRRRRRRRRR, wat jullie niet weten is dat op een van de twee publiekspleinen ZES computers staan om te internetten, waarom zijn die dan niet boven geplaatst? Zijn de kinderafdelingen( dus ook de kinderoncologie) de meest gesponsorde afdelingen. Waarom ook niet geinformeerd bij de kinderafdelingen van de brandwondencenta?
Misschien omdat het nu eenmaal deze wens was, die aan "de geboorte" stond van deze aktie
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 16:51 schreef Calypso het volgende:Voor de goede orde nog ff een kleine correctie. Op de FP zit er een wellicht vervelende onnauwkeurigheid in het bericht. Volgens mij was de MSN-wens gedaan door ene Willem Schipper, en niet door AMC zelf. Op de FP staat het er alsof het een wens van AMC-zelf was. Dat zou best kunnen, maar hoeft niet
Misschien kan dat in het FP-stukje wat beter verwoord worden.
Hieronder plaats ik nog ff de originele info van MSN:
Dit is de wens van: Willem Schipper
![]()
aantal stemmen: 4614
Voor de afdeling kinderoncologie van het amc (kinderen met kanker een pc zodat ze op de afdeling spelletjes kunnen doen en wat extra afleiding hebben zodat ze niet de hele dag met hun ziekte geconfronteerd worden.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik dacht..., ik meld het maar ff!!!
quote:ze hebben al een fax gehad hoe of wat , zoals je al eerder kon lezen. En tuuuuuuuuuuurlijk is die site al helemaal bekeken
Op maandag 31 december 2001 18:03 schreef lousje het volgende:
Ik werk zelf ook daar en volgens mij zijn er genoeg p.c's die in het pand ongebruikt zijn, software is al helemaal geen probleem. Als je meer over het kinder AMC wil weten: www.amc.uva.nl en dan naar het kinder AMC.
quote:En lees ook hier nog ff, als je wilt!!!
Op maandag 31 december 2001 18:03 schreef lousje het volgende:
Ik werk zelf ook daar en volgens mij zijn er genoeg p.c's die in het pand ongebruikt zijn, software is al helemaal geen probleem. Als je meer over het kinder AMC wil weten: www.amc.uva.nl en dan naar het kinder AMC.
quote:Daar staat overigens ook een bericht van Catootje!!!
Op zaterdag 29 december 2001 14:57 schreef otaku-san het volgende:Hier kun je iig lezen
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/362504/1/150
[quote]Op zondag 30 december 2001 10:59 schreef Pcvooreenkind het volgende:
Pcvooreenkind
aka Catootje van fok
Door Pcvooreenkind - zondag 30 december 2001 10:59
Okee! Ik wil jullie op de eerste plaats heeeeel erg bedanken voor alle inzet en meedenken tot nu toe.
Toevallig heb ik gisteren iemand gesproken via e-mail die werkte bij het AMC (de afdeling ook waar we de actie voor hebben)!! En de computers zijn buitengewoon welkom
...
Er zit hier in de buurt een bedrijf en van een werknemer daarvan heb ik gehoord dat ze eens in de zoveel tij dvan alles (werkend) materiaal weggooien.
O.a. laatst een hele lading goed werkende beeldschermen (alleen wat verouderd) Nu had ik gedacht om ze deze week eens op te bellen en te vragen of ze nog het één en ander hebben liggen.
Helpen jullie mee duimen dat ze nog wat hebben?
quote:keep up the good work
Op maandag 31 december 2001 20:01 schreef Ester het volgende:
Hallo! Ben ik weerEr zit hier in de buurt een bedrijf en van een werknemer daarvan heb ik gehoord dat ze eens in de zoveel tij dvan alles (werkend) materiaal weggooien.
O.a. laatst een hele lading goed werkende beeldschermen (alleen wat verouderd) Nu had ik gedacht om ze deze week eens op te bellen en te vragen of ze nog het één en ander hebben liggen.
Helpen jullie mee duimen dat ze nog wat hebben?
quote:*Het nu pas leest, maar..... vanaf nu, meteen met Ester mee gaat duimen!!!*
Op maandag 31 december 2001 20:01 schreef Ester het volgende:Helpen jullie mee duimen dat ze nog wat hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |