ze verwachten telefoons van klanten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef m021 het volgende:
Wat me wel eens overkomt: bel ik naar een winkel om iets te vragen, bestellen, etc. Krijg ik als antwoord "haha sorry, dat kan vandaag niet, we zijn gesloten. Ik ben hier toevallig omdat <insert vage reden>".
Waarom neem je dan überhaupt de telefoon op?
Ja hallo, ik heb het niet over dagen waarop het logisch is dat winkels dicht zijn. Ik ga heus niet op zondag naar de kapper bellen ofzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:15 schreef cyberstalker het volgende:
Omdat als ze niet opnemen, jostis zoals jij, die niet begrijpen wanneer een winkel dicht is, gewoon nog een keer bellen, en dat is irritant.
Je hebt het dus aan jezelf te danken.
Zorg dan dat je beter op de hoogte bent van de plaatselijke gebruiken! Kortzichtig mannetje!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb het niet over dagen waarop het logisch is dat winkels dicht zijn. Ik ga heus niet op zondag naar de kapper bellen ofzo.
Ik heb het over gewone werkdagen waarop winkels opeens dichtzijn vanwege een of ander dorpsfeest of weet ik wat.
Van de plaatselijke gebruiken hier op de hoogte willen zijn is als proberen om het menu van de Chinees uit je hoofd te leren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:18 schreef Bicks het volgende:
[..]
Zorg dan dat je beter op de hoogte bent van de plaatselijke gebruiken! Kortzichtig mannetje!
Ik wind me juist op als (let wel: als, wie gaat er nou in deze tijden nog bellen als je kunt mailen) ik bel en ze kunnen je bestelling wél aannemen, omdat ze open zijn. Kwader kun je me niet krijgenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef m021 het volgende:
Wat me wel eens overkomt: bel ik naar een winkel om iets te vragen, bestellen, etc. Krijg ik als antwoord "haha sorry, dat kan vandaag niet, we zijn gesloten. Ik ben hier toevallig omdat <insert vage reden>".
nr 21 met nasi! Simpel!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:20 schreef m021 het volgende:
[..]
Van de plaatselijke gebruiken hier op de hoogte willen zijn is als proberen om het menu van de Chinees uit je hoofd te leren.
Zo is het!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:21 schreef Palomar het volgende:
Misschien verkeerde er wel iemand in nood (met de auto uit de bocht gevlogen, hangende met 3 banden boven een diep ravijn, nog net alleen dát telefoonnummer kunnen bellen omdat het bovenaan het telefoonboek staat. Of een dergelijke situatie).
Neem daarom altijd de telefoon op!
NIET DOEN!!! DIE KNIPPEN ZE ALS EERSTE KAPOT! en dat is zondequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:26 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Zo is het!
En trek ook altijd een schone onderbroek aan als je de deur uitgaat, want je mocht eens in het ziekenhuis terechtkomen...
![]()
Dat valt vies tegen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:15 schreef Robocock het volgende:
Vermoedelijk omdat jouw moeder een behoorlijke slet is.
...maar gedoofd op zijn hoogtepunt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:36 schreef Gizmo112 het volgende:
Gaaf topic
Noem beginnen met "haha" maar eens netjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef M-I-L-F het volgende:
Belde jij mij? Waailap! En nog teleurgesteld klinken ook he! Als ik je netjes te woord sta!
Misschien bel je te vaak en heeft hij nummerherkenning!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Noem beginnen met "haha" maar eens netjes.
Om te melden dat ze gesloten zijn en te zeggen dat je later terug moet bellen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef m021 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |