Ten eerste plaatst ie het weer eens bij de verkeerde topic en ten tweede zal ie hier ongetwijfeld een modem bedoelen (of z'n proc is kaduuk)
En dat noemt zich een computernerd...LOOSER!
[Dit bericht is gewijzigd door SiGNe (Datum 03 Augustus 1999).]
Pentium 2 300@338. Bij alternate.
Ten eerste plaatst ie het weer eens bij de verkeerde topic
Klopt, hoort in het muziek gedeelte.
ten tweede zal ie hier ongetwijfeld een modem bedoelen
Neen, ik bedoel PROCESSOR.
En dat noemt zich een computernerd...LOOSER!
Ja, ik noem me computernerd. Misschien heb ik kennis in software, programmeren, internet. En als ik iets van hardware wil leren, schaam ik me er niet voor.
Trouwens laten we stemmen wiens naam is mooier, computernerd of SIGNe
Ik stem op die van mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Ritchie (Datum 10 Augustus 1999).]
Ik citeer: 'Tik de VOLLEDIGE locatie van je eigen foto (vergeet het hokje ervoor niet aan te klikken!).
Je plaatje MOET 60x60 pixels zijn en in .jpg formaat.'
Voor de gene die geïntreseerd zijn, staan hier 2 foto's van mijn:
http://home.wxs.nl/~parwanto/remco/remcocreta1.jpg http://home.wxs.nl/~parwanto/remco/remcocreta2.jpg
Later, RemCOW
[Dit bericht is gewijzigd door SiGNe (Datum 12 Augustus 1999).]
Trouwens heb jij van je moeder niet geleerd dat je mensen niet op hun uiterlijk moet letten maar op hun innerlijk, zei apostel pieter nadat gij Hem heeft mogen gullen met al niet te grote gebeden der bedoelde aan de velen ongelovigen onder onze naasten in de wereld van jaloezie en hebzuchtigheid!
Oja, de mooiste naam? ik stem voor SIGNe!
------------------
MetallicA RuleZ!
[Dit bericht is gewijzigd door AcidBurn (Datum 15 September 1999).]
Ik vind die computernerd maar een irritant ventje eigenlijk.
Oh tipje...als je processor geluid maakt moet je er mee terug naar de winkel, want dan klopt er toch echt iets niet.
Enne.... jouw naam is veel mooier dan de mijne, SiGNe.. weet je waarom? omdat die van jou waarschijnlijk origineel is. Mijn vorige nickname was vrij origineel (ik heette hiervoor "Thunder"), maar deze absoluut niet. (kijk maar naar de film "Hackers" ) ik vind het gewoon een gave naam.
[Dit bericht is gewijzigd door AcidBurn (Datum 16 September 1999).]
Ik deed vroeger nogal veel aan grafiti
en ik dacht aan een leuke toepasselijke naam....hmmm sign...teken...JAAAAAh, dat word 'm.
goed ik had dus iets van een half jaar overal in Utrecht en omstreken Sign op de muur gekalkt
De naam beviel me wel alleen hij was een beetje kort en de N als laatste letter was ook lastig en bijna iedereen had een naam met 5 letters eindigend op een E.
IK heb toen achter SIGN een E geplakt en toen was het dus SiGNe geworden
Ik heb die nick nu een jaartje of 9-10 en zelfs op het naamplaatje op de voordeur staat SiGNe IPV. mijn echte naam omdat iedereen me zo'n beetje als SiGNe kent.
Jullie kunnen binnenkort hierover meer lezen in mijn nog uit te brengen boek "SiGNe: van nick tot naam"
ok ok flauw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |