Het lijkt me inderdaad ook gezocht, ik denk eerder dat ze moesten wachten met eten tot dat iedereen aan tafel zat of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Klinkt niet echt geloofwaardig.
Adriaanse kennende juist wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Klinkt niet echt geloofwaardig.
Toch lijkt dit me overdreven, het klinkt meer als het gedrag van een kampcommandant dan van een voetbaltrainer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Adriaanse kennende juist wel.
Twee bladen die deze versie melden, dan lijkt het me sterk als het twee keer niet zou kloppen.
Co ís toch een veredelde kampcommandant?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch lijkt dit me overdreven, het klinkt meer als het gedrag van een kampcommandant dan van een voetbaltrainer.
Je kunt het ook overdrijven en dat doet hij. Hij ontneemt mensen hun eigen individualiteit. Op den duur gaat dat altijd mis. Loopt als een rode draad door zijn loopbaan heen. Succes bij Co is altijd op de korte termijn. Maar die discussie hebben we al vaak gevoerd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:31 schreef Beschouw het volgende:
Co houdt van discipline. Is daar iets mis mee?
Er zijn überhaupt maar weinig voetbaltrainers die langer dan een jaar of drie 'houdbaar' zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven en dat doet hij. Hij ontneemt mensen hun eigen individualiteit. Op den duur gaat dat altijd mis. Loopt als een rode draad door zijn loopbaan heen. Succes bij Co is altijd op de korte termijn. Maar die discussie hebben we al vaak gevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |