abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40715473
Ik hoop dat de man snel en nieuwe, leuke club vindt. Boeiende persoonlijkheid die Co.
pi_40715509
Als dat zo is, verbaast het me niet. Zo'n aanpak past totaal niet in Portugal, maar dat heb ik altijd al gezegd.

Eens zoeken of ik iets terug kan vinden op A Bola zelf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40715515
Standard Luik zou wel leuk zijn met al die lastpakken.
pi_40715561
Ja, dat gaat werken met Sérgio Conceição.

Co moet naar een land waar ze dictators gewend zijn. Co eerst eten, dan de rest pas.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:21:36 #155
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_40717442
Kan me haast niet voorstellen dat Co zo arrogant is dat de spelers niet mogen eten voordat hij gegeten had van het buffet. Dat is echt slecht. Of een hoax natuurlijk.
Confidence through competence
pi_40717617
In Portugal zijn ze in tegenstelling tot Nederland wel dictators gewend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:38:18 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40717936
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat gaat werken met Sérgio Conceição.

Co moet naar een land waar ze dictators gewend zijn. Co eerst eten, dan de rest pas.
Zou het dan toch Oost-Europa worden voor Co?
pi_40717946
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat Co zo arrogant is dat de spelers niet mogen eten voordat hij gegeten had van het buffet. Dat is echt slecht. Of een hoax natuurlijk.
Ik kan ook nog geen officiële bron voor dat verhaal vinden. Maar ik vind het wel echt iets voor hem.
www.thuisuiteten.nl
pi_40718790
Rusland lijkt me dan wel wat voor hem, of Cuba natuurlijk...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40718854
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Rusland lijkt me dan wel wat voor hem, of Cuba natuurlijk...
(Noord-) Korea is ook een optie
pi_40718864
Ik denk dat ze zulke trainers alleen in Nederland pikken. Dus laat hem maar mooi weer terugkomen en een ploeg als NAC, NEC of Willem 2 ofzo gaan trainen.
pi_40723628
Als dat eet-verhaal ook maar voor 5% waar is dan vind ik het al terecht dat die man zijn congé heeft gekregen... wat een autoritaire malloot

[ Bericht 2% gewijzigd door TheVulture op 11-08-2006 21:06:03 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_40723754
Ja, net als dat paaseieren zoeken
Moet je niet doen met die eergevoelige zuiderlingen
pi_40723774
Wat een verhaal zeg over dat eten. Als dat waar is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40725535
Als iemand dit eens kan vertalen. Is van de site van O Jogo, een Portugese sportkrant.
quote:
Co Adriaanse demitiu-se
O treinador do FC Porto apresentou o pedido de demissão ontem de manhã e já não viajou com a comitiva portista para Inglaterra. Na origem da decisão do holandês, para além da erosão provocada pelo desencontro com Pinto da Costa na questão do ponta-de-lança, esteve um desentendimento com os jogadores durante o jantar da véspera. O FC Porto já procura o sucessor

Co Adriaanse pediu a demissão do cargo de treinador do FC Porto. O técnico holandês apresentou o pedido ontem de manhã à SAD portista, que comunicou o facto à Comissão do Mercado de Valores Mobiliários ao início da tarde, sem esclarecer se o pedido foi ou não aceite. O técnico, bem como os seus adjuntos holandeses, ficaram para já na Holanda, deslocando-se a Portugal no final da semana para discutirem com Pinto da Costa os termos da rescisão. De qualquer forma, nesta altura é seguro afirmar que terá chegado ao fim uma ligação de pouco mais de um ano que valeu o regresso do FC Porto aos títulos, com a conquista do campeonato e da Taça de Portugal, e que assegurou também a conquista dos primeiros troféus da carreira ao técnico holandês. Apesar do desencontro de opiniões e da erosão da relação entre Co Adriaanse e Pinto da Costa que marcou os últimos tempos, a propósito da contratação de um avançado, nada fazia prever a saída do técnico holandês numa altura em que falta pouco mais de uma semana para o início oficial da temporada portista, com a disputa da Supertaça de Portugal com o Vitória de Setúbal em Leiria.

Má disposição ao jantar

De acordo com a imprensa holandesa de ontem, Adriaanse terá alegado "falta de confiança" por parte dos responsáveis portistas no seu trabalho, o que teria culminado numa situação "insustentável" para o técnico. Ora, apesar da novela em torno da contratação de Hesselink ter servido claramente para criar alguma tensão entre a equipa técnica e a direcção do clube, a gota de água definitiva terá sido acrescentada ao copo no final do jogo com o Rijnsburgse. O treinador não gostou da atitude da equipa em mais uma partida com uma equipa amadora, decidindo que os jogadores só poderiam jantar depois dos técnicos terminarem a refeição. Contudo, a mensagem não terá sido completamente percebida pelos jogadores, que recolheram aos quartos sem jantar. Convém referir que o clima entre o técnico e os jogadores também se deteriorou durante os últimos dias, com as exigências do treinador a nível do espectáculo e dos golos a colidirem com o esforço realizado durante os treinos. De qualquer forma, o técnico ter-se-á sentido desrespeitado pelos jogadores e desapoiado por parte da direcção do clube e depois de uma conversa telefónica com Pinto da Costa, apresentou a demissão, facto que foi comunicado aos jogadores durante a manhã de ontem.

Despedidas pela manhã

Co Adriaanse despediu-se dos jogadores bem cedo durante a manhã, ainda no hotel em que a equipa se encontrava hospedada depois da participação no Torneio de Amesterdão. Nem Adriaanse, nem os seus adjuntos holandeses, Jan Olde Riekink, Will Coort e Chris Kronshorst, seguiram com a restante comitiva para Inglaterra onde o FC Porto tem agendados mais dois jogos de preparação contra o Portsmouth e o Manchester City. Para já, e de forma provisória, será Rui Barros a assegurar a orientação da equipa durante a estadia em Inglaterra e enquanto os dirigentes portistas procuram um sucessor para Adriaanse.
pi_40737623
Daar komt het verhaal van het eten in terug Beschouw. Precies zoals het in BN stond, dat spelers pas mochten eten als Co klaar was. Omdat ze dat weigerden en omdat ze tijdens het trainingskamp al over de speelwijze hadden geklaagd, voelde Co zich niet meer gerespecteerd.

Het hele eerste deel van het artikel gaat over het opstappen van Co en dat zijn relatie met de voorzitter door het spitsenverhaal niet echt best meer was.

Jesualdo Ferreira wordt overigens vermoedelijk maandag gepresenteerd.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:41:37 #167
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40737791
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:32 schreef methodmich het volgende:
Daar komt het verhaal van het eten in terug Beschouw. Precies zoals het in BN stond, dat spelers pas mochten eten als Co klaar was. Omdat ze dat weigerden en omdat ze tijdens het trainingskamp al over de speelwijze hadden geklaagd, voelde Co zich niet meer gerespecteerd.
Het is wel afkomstig uit een Portugese krant en die staan niet echt bekend om hun betrouwbaarheid.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_40737811
Is wel de tweede mediabron die het verhaal brengt, dus er zal best een kern van waarheid in zitten.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:45:33 #169
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40737857
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:42 schreef methodmich het volgende:
Is wel de tweede mediabron die het verhaal brengt, dus er zal best een kern van waarheid in zitten.
Wellicht, maar dat verhaal over die duurlopen op wedstrijddagen lijkt me onzin. Ten minste, het zal misschien eens gebeurd zijn op een trainingskamp, maar ik kan me niet voorstellen dat Adriaanse dat tijdens de competitie op wedstrijddagen zal doen.

Het kan bovendien ook best zijn dat Porto allerlei onzinverhalen naar buiten brengt om de schande dat een coach opgestapt is uit te wissen.
pi_40737889
Dat laatste is sowieso niet aan de orde, want met opstappende trainers hebben ze daar weinig moeite. Stuk of vier in 2004/05.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:49:10 #171
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40737918
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste is sowieso niet aan de orde, want met opstappende trainers hebben ze daar weinig moeite. Stuk of vier in 2004/05.
Ja, maar die heeft de club ontslagen, Adriaanse is zelf opgestapt en daar zijn ze niet aan gewend.
pi_40737960
Mourinho ging ook zelf weg.

Nee, ik denk niet dat ze het zo erg vinden. De resultaten waren goed vorig jaar, maar de aanpak van Co past niet bij zulke spelers. Zeker op termijn niet. En de voorzitter is een ijdele man, die duidelijk een eigen oorlogje met Co ging uitvechten. Wellicht vond hij dat Co meer aandacht kreeg dan wenselijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_40738003
Mourinho had alles al bereikt in Portugal wat je kan bereiken. UEFA Cup, Champions League, beker, landskampioen. Hij wilde gewoon hogerop en Chelsea bood zich aan. 1 + 1 = 2.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:15:41 #174
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_40738542
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef RayMania het volgende:
Mourinho had alles al bereikt in Portugal wat je kan bereiken. UEFA Cup, Champions League, beker, landskampioen. Hij wilde gewoon hogerop en Chelsea bood zich aan. 1 + 1 = 2.
Dat was inderdaad anders dan bij Adriaanse, bovendien was dat na een uitermate succesvol seizoen en niet midden in de voorbereiding.
pi_40738580
Okee. Toch denk ik niet dat ze zich daarvoor schamen. Waarom zouden ze? Trainers zijn passanten. Het is niet een clublegende die ineens weg is. Dat Pinto da Costa het ontslag direct accepteerde, spreekt boekdelen voor hun relatie.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')