En van een vaasje hebben ze nog nooit gehoord...?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hetzelfde idee als wanneer utrechters zeggen dat ze een "020je" willen.
Kortom, een amsterdammertje maar ze kunnen het niet uit hun bek krijgen![]()
stelletje treurige types. Begrijpen nog steeds niet dat Ajax rulez
(en dat zeg een utrechter)
Voetbal International?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Pfff... nog zo lang wachten jongens tot 20:30
Ben ook eeeerg nerveus![]()
Over die zogenaamde plunderingen, maat smste dat het om tijdschriften (jaja, raad maar wat voor hahaha) ging. Is heel 'normaal' tafereel hoor haha.
Zo kreeg ik het inderdaad ook te horen ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef Riro het volgende:
Terug van vakantie, net op tijd
Krijg ook net een paar smsjes, ze zijn 5 uur vast gehouden en daarna wou de boot ze niet meer meenemen. Nu toch, onder begeleiding, alleen hij ziet het nog wel gebeuren dat ze ze straks weer oppakken ofzo.
zijn ze nu pas bij de veerboot, lekkere vertraging dan jahquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:39 schreef Riro het volgende:
Terug van vakantie, net op tijd
Krijg ook net een paar smsjes, ze zijn 5 uur vast gehouden en daarna wou de boot ze niet meer meenemen. Nu toch, onder begeleiding, alleen hij ziet het nog wel gebeuren dat ze ze straks weer oppakken ofzo.
hehehehe het seizoen gaat EINDELIJK weer beginnenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:47 schreef Pritt het volgende:
De spanning begint een beetje te komen.
Ben benieuwd, gelijkspel moet toch minimaal mogelijk zijn. Liefst geen 0-0quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:50 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehe het seizoen gaat EINDELIJK weer beginnen![]()
Waarom ben jij niet in Denemarken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Pfff... nog zo lang wachten jongens tot 20:30
Ben ook eeeerg nerveus![]()
Over die zogenaamde plunderingen, maat smste dat het om tijdschriften (jaja, raad maar wat voor hahaha) ging. Is heel 'normaal' tafereel hoor haha.
Waarom gaan ze met de boot, en niet over de brug?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:49 schreef ASroma het volgende:
[..]
zijn ze nu pas bij de veerboot, lekkere vertraging dan jah![]()
Morgen op vakantie, slechte planning... mis ook JCS. En jij?quote:
Wat moet Pyth in Denemarkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
[..]
Morgen op vakantie, slechte planning... mis ook JCS. En jij?
Weet ik veel wie dat is, een havenslaafje ofzo?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
PyTh is misschien stiekem voor Ajax, maar doet zich vooral voor als PSV-supporter.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Weet ik veel wie dat is, een havenslaafje ofzo?
Dan heeft hij helemaal geen recht van spreken. De enige die nagenoeg alle uitwedstrijden uitverkocht krijgen zijn Ajax en Feyenoord. Hoe ging het ook alweer? PSV, famous for not ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
PyTh is misschien stiekem voor Ajax, maar doet zich vooral voor als PSV-supporter.![]()
Geen id eigenlijk waarom ze het niet gewoon een vaasje noemen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
En van een vaasje hebben ze nog nooit gehoord...?![]()
In een kroeg een 020-je bestellen, die ga ik onthouden
Ik ga morgen ook op vakantie (eigenlijk vannacht al), mis dus ook de JCSquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |