Inderdaad, ze graven de kabels in die nodig zijn om in het gehucht waar TS woont ook Talpa2 te ontvangen! Iedereen krijgt er uiteindelijk mee te maken!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:33 schreef Krizzle19 het volgende:
Werkvoorbereidingen voor Talpa 2 joh, niets aan de hand.
There's no escape! *POMPOMPOM*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad, ze graven de kabels in die nodig zijn om in het gehucht waar TS woont ook Talpa2 te ontvangen! Iedereen krijgt er uiteindelijk mee te maken!!
Doe 's liefquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:59 schreef Bicks het volgende:
Goor beest! Mislukking van de evolutie!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:48 schreef Bicks het volgende:
Lief Talpaatje!
Daar had ik nog niet bij stilgestaan... Pfffff, een mens moet ook aan alles denken tegenwoordig!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
![]()
Dat is beter, dadelijk was ie je pisbuis nog ingekropen![]()
Dat heb je mis. Reacties waar alleen maar 'Talpaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Legaal nu, want volkomen ontopic en geen mod die er wat aan doet:
![]()
Talpa!
beetje raar, mijn reactie:" Talpaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Reacties waar alleen maar 'Talpa' in staat verwijder ik zonder pardon.
Ook goed, reacties met alleen 'Talpa' en vervolgens een smilie (kan me niet schelen welke) verwijder ik zonder pardan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:33 schreef kollie het volgende:
[..]
beetje raar, mijn reactie:" Talpa" heb je ook verwijderd
![]()
Sommige mensen zijn gewoon te ergquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:25 schreef veldmuis het volgende:Talpa
Die volgorde is niet beschreven in de post van meneer de mod, dus deze post moet blijven staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |