Vonden je ouders Karate Kid te eng voor je dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...het is niet eerlijk want de heeele klas mag die zien mama! Echt waar! En ik mag ook nooit iets! Ik loop weg en dan mag ik lekker wél de Karate Kid kijken! *stampvoet* *schuimbek*
[..]
Straks...idd
Bessie Turf had je ook nogquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef whitef0x het volgende:
Pietje Puk mijn held net als Dik Trom
Of in de herfst "de plof" pvc buis waarmee je eikels kon wegschieten dmv een stok die in de pvc buis gingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:55 schreef OldSchoolFool het volgende:
Papieren pijltjes schieten met een pvc buisje.:):)
Eerst een paar uur zoeken naar eikels die ook daadwerkelijk goed in die buis pastenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:59 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Of in de herfst "de plof" pvc buis waarmee je eikels kon wegschieten dmv een stok die in de pvc buis ging![]()
Ik had nog een hele stapel Eppo Wordt Vervolgd... Roodhaar!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef Flurrie het volgende:
volgens mij was de Eppo ook nog populair in de jaren 80,
Vergeet het begin van de Kinderen voor Kinderen sierie niet.
Toen was ik er gek op, nu vind ik het geen zak meer aan
De Eppoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:23 schreef Flurrie het volgende:
volgens mij was de Eppo ook nog populair in de jaren 80,
Vergeet het begin van de Kinderen voor Kinderen sierie niet.
Toen was ik er gek op, nu vind ik het geen zak meer aan
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef NightWhistler het volgende:
[..]
Ik had nog een hele stapel Eppo Wordt Vervolgd... Roodhaar!![]()
Wij schoten ook met maïs (rand landelijk gebiedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerst een paar uur zoeken naar eikels die ook daadwerkelijk goed in die buis pasten
Wij gebruikten altijd die sneeuwbessen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wij schoten ook met maïs (rand landelijk gebied) wat als bijkomstige eigenschap had dat het door de zetmeel erin indroogde en bijna niet meer van je ruiten te krijgen was. Heel vervelend voor alle ramenlappende moeders, besef ik nu. Mijn moeder had me ook niet moeten betrappen
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:45 schreef Evik het volgende:
[..]
Wij gebruikten altijd die sneeuwbessen witte besjes
Tup en Joep zijn al heeel oud, mijn moeder (1951) las ze al. Ik had nog oude versies, echt te fout voor woorden ("BOM BOM BOM! Wat is dat? Het zijn de nikkertjes van het bos!")quote:
hahahahahquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tup en Joep zijn al heeel oud, mijn moeder (1951) las ze al. Ik had nog oude versies, echt te fout voor woorden ("BOM BOM BOM! Wat is dat? Het zijn de nikkertjes van het bos!")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |