Ik doe mee met een soort nog lager dan de kwal soort levensvorm:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:09 schreef tong80 het volgende:
Ik begin met de Kwal.
Na me ingelezen te hebben ga ik hier in mee... Alleen wil ik ff zeggen dat het een lagere levensvorm is dan de kwal. Tis zelfs lager dan planktonquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe mee met een soort nog lager dan de kwal soort levensvorm:
http://fotoboek.fok.nl/boebiedoe
![]()
Deze kakkerlak ook:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Spanning en sensatie in je burgerwoninkjeEn ze ruimen de boel op van je aanrecht en uit je keukenkastjes
![]()
![]()
Ik zie nu pas wat een lief kleindochtertje jullie hebbenquote:
Hey, ondertussen ben jij hier degene die jezelf op een internetforum voordoet als een duistere tovenaar uit een kinderboek en daar doodserieus ook nog eens een heel verhaal over schrijft in zijn fotoboek.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Wat zit er toch een kinderachtig stelletje mongolen op fok
Lekker volwassen bezig weer Golfer.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Spanning en sensatie in je burgerwoninkjeEn ze ruimen de boel op van je aanrecht en uit je keukenkastjes
![]()
![]()
Woonde, ik ben eruit gezet door de kakkerlakken, we konden het niet zo vinden met elkaarquote:
Ze hebben je naar buiten gedragenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Woonde, ik ben eruit gezet door de kakkerlakken, we konden het niet zo vinden met elkaarEven goeie vrienden toch hoor, we schrijven nog dikwijls en soms een sms
![]()
Er is een verschil tussen gewoon je best doen om wat leuks van je profiel te maken en wat lol te hebben op internet, en als een verzuurd ex-crewlid een beetje gal te gaan zitten spuwen en de crew af te kankeren in allerlei topics.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:04 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Hey, ondertussen ben jij hier degene die jezelf op een internetforum voordoet als een duistere tovenaar uit een kinderboek en daar doodserieus ook nog eens een heel verhaal over schrijft in zijn fotoboek.
Snap je het dat ik jouw gezeur over volwassen en kinderachtig niet helemaal serieus kan nemen?
Je bent wat eerlijker zonder kloon van Lord Dreamer te herkennen hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Wat zit er toch een kinderachtig stelletje mongolen op fok
Lekker volwassen bezig weer Golfer.
ja zeg, ik heb nooit in de crew gezetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:18 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gewoon je best doen om wat leuks van je profiel te maken en wat lol te hebben op internet, en als een verzuurd ex-crewlid een beetje gal te gaan zitten spuwen en de crew af te kankeren in allerlei topics.
En tong80 is ook lam bezig, op een moment dat hij weet dat er even weinig orde in F&F is meteen een zooi kuttopics openen.
Oh, daarmee doelde ik op Golfer. Ik vind jouw topic gewoon kinderachtig om dezelfde reden als ik die van tong80 kinderachtig vind. Een beetje misbruik maken van de chaos door een semi-grappig topic te openen in de hoop dat mensen je stoer vinden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:19 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ja zeg, ik heb nooit in de crew gezeten
Belediging voor de andere dierenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe mee met een soort nog lager dan de kwal soort levensvorm:
http://fotoboek.fok.nl/boebiedoe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |