Maar jij bent toch zeker wel intelligent genoeg om op eigen initiatief naar Austwitsch te gaan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef dork22 het volgende:
Waarom is het zo dat kansloze jongeren die geen hol van de politiek/geschiedenis afweten constant voorrang hebben?
Ik zou zo'n beetje alles wat ik heb afgeven om eens naar Austwitsch te gaan, en het eens te voelen hoe het daar geweest is. Waarom is dit alleen voor scholieren die er geen reet vanaf weten?
godverdomme.
Whehe, ik schat dat je voor honderd euro al een heel eind komt. Dat moet toch te doen zijn met alles wat je hebt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef dork22 het volgende:
Waarom is het zo dat kansloze jongeren die geen hol van de politiek/geschiedenis afweten constant voorrang hebben?
Ik zou zo'n beetje alles wat ik heb afgeven om eens naar Austwitsch te gaan, en het eens te voelen hoe het daar geweest is. Waarom is dit alleen voor scholieren die er geen reet vanaf weten?
godverdomme.
Vast wel weer vmbo-leerlingen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:03 schreef butt_plug het volgende:
wat bedoel je nou precies ivm kansloze jongeren
Jongerenexcursie naar Auschwitz geslaagdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:03 schreef butt_plug het volgende:
wat bedoel je nou precies ivm kansloze jongeren
Zo moeilijk is dat helemaal nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe, ik schat dat je voor honderd euro al een heel eind komt. Dat moet toch te doen zijn met alles wat je hebt?
Blijft toch een ironisch idee. Even de trein naar Auswitsch pakken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:10 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat helemaal niet![]()
Kom eens achter je pc vandaan. En pak de trein richting Auswitsch.
Ts doet net alsof de mogelijkeid/kans om naar Auswitsch kunnen gaan, even groot is als de kans om de hoofdprijs met jackpot in de staatsloterij winnen![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:24 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Blijft toch een ironisch idee. Even de trein naar Auswitsch pakken.
Die kans krijg je nog wel als je zelf (meer) geld verdient. Niet zeuren; maar blij zijn dat je zelf niet zo kansloos bent.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef dork22 het volgende:
godverdomme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |