Bert Visscherquote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:13 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga echt geen string dragen, waarom zou ik de hele dag mijn anus willen lopen flossen
Een voordeel van je bek houden is dat wij geen last hebben van dit soort debiele topics.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:16 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Een voordeel van een string is dat je nooit remsporen heb.
Het is idd lol, maar ik heb erger gezien zoals user : Patrick11quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Een voordeel van je bek houden is dat wij geen last hebben van dit soort debiele topics.
Check die topic lijst van jou debiel.
Chronisch aandachtstekort zeker?
Profileren op internet is de enige manier voor jou hè?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:13 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Pakweg 16 reacties hebben geen eens een fotoboek. Moet je dan zeiken met je jaloerse kromgerukte pik?
De rest heeft een fotoboek van nix. Christelijk gecensureerd fotografisch materiaal.![]()
Driewerf![]()
![]()
![]()
Nee dat mogen we niet kijken omdat het van jouw ontzettende lage niveau is....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:14 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Mogen jullie ook geen Veronica's Lekkerste kijken van je paus omdat er mannen in strings in lopen?
Dat lijkt me meer iets voor jou.... kan ze zo je stingetje aan de kant schuiven en een vuist snoeihard in je anus rammenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:16 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ga je moeder beffen joh.
Kijk. Zó komen we ergens. En jij spreekt voor het overgrote deel van de posters in dit topic.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat mogen we niet kijken omdat het van jouw ontzettende lage niveau is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |