Ik voel me met deze opmerking aangevallenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
als er nog meer mensen weg gaan is er op de server ook niet zo gek veel te doen. allemaal van die noobs die de server rules weer lekker negeren![]()
ik hoop over het eerste gedeelte van zijn opmerking?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef Daboy het volgende:
[..]
Ik voel me met deze opmerking aangevallen
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:17 schreef Timminater het volgende:
ik ben van de fotolijst af
![]()
en belangrijker
daarmee ook van een spammende en zeurende lies af![]()
![]()
![]()
lekker belangrijk ik ben ook een noob... wordt elke minuut 30 x gehoert door een of andere gast dus noob ben ik ook maar overtreed de regels iig nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef staticdata het volgende:
je moest het toch nog allemaal leren? dan ben je automatisch een noob
DELTA FORCE BHDquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:29 schreef Daboy het volgende:
True, maar het is moeilijk om dat te accepteren aangezien ik gewoon een owner was in CS en CS:S
Dit is natuurlijk wel een heel ander spel..
Delta Force kon ik trouwens ook
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:51 schreef Silver_Shark het volgende:
LADYS AND GENTLEMENS WE GOT HIM: NEW MICROFOON
Voor de mensen die het niet geloven kom op TS homos!!
de tekst, je weet niet waarvoor het is, had je ook achterwegen kunnen laten hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je foto N00B!!!!!
GVD!!!![]()
@Puni..We hebben een commissie en die heeft de jubileum organisatie in handen onder mijn bezielde leiding.Je weet niet eens waarvoor het is. Gewoon afwachten en geduld hebben.
![]()
HEB HEM NET GESTUUR SLETJE!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je foto N00B!!!!!
GVD!!!![]()
@Puni..We hebben een commissie en die heeft de jubileum organisatie in handen onder mijn bezielde leiding.Je weet niet eens waarvoor het is. Gewoon afwachten en geduld hebben.
![]()
Commentaar is goed..opbouwendde kritiek is fijn, bemoeizucht vind ik persoonlijk minder.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
de tekst, je weet niet waarvoor het is, had je ook achterwegen kunnen laten hoor.
ik constateer alleen dat sommige forum members wel worden geniet en sommige niet.
Maar ik hou me mond wel als er weer lijstjes voorbij komen![]()
Niks ervan.. Gevochten moet er worden..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:27 schreef egg-bird het volgende:
Vrede op aarde, vreeheede op AAAARDE!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal je vanavond eens vrede laten voelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:27 schreef egg-bird het volgende:
Vrede op aarde, vreeheede op AAAARDE!!!
![]()
@TS nu netquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik geloof er geen zak van!
De laatste keer dat we je hoorden op TS is wel een jaar geleden ongeveer.![]()
Enneh..oook jij je foto opsturen!!!! Tis namelijk ook voor de BoF-Friends!
op de battlefield gaat dat in het echt ook !!!! dus niet zeuren !!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
@TS nu net
Misterfox: chopper op 3 uur, chopper op 3 uur!
Inco: hoe kan dat nou? het is volgens mij 5 uur!![]()
Ik mag wel uitkijken als er iemad is die zich overal mee bemoeit dan ben ik het welquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:16 schreef jpjedi het volgende:
Commentaar is goed..opbouwendde kritiek is fijn, bemoeizucht vind ik persoonlijk minder.
quote:
jij hebt een vriendin en wij niet denk ikquote:
wanneer komen de kindjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef ursel het volgende:
Niet meer.. Heb de mijnes alweer meer dan een half jaar geleden mijn vrouw gemaakt..![]()
waarom komen kindjes vandaan danquote:
ajax gaat toch verliezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus wat gaan die topics met egg-bird en ijsmuts hard!!![]()
Vanavond zal ik er niet heel de avond zijn, Kopenhagen - AJAX he... Ben benieuwd.
hahahahquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
@TS nu net
Misterfox: chopper op 3 uur, chopper op 3 uur!
Inco: hoe kan dat nou? het is volgens mij 5 uur!![]()
*zucht..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:23 schreef staticdata het volgende:
omdat je het persoonlijk benaderd zie jij het blijkbaar als bemoeizucht.
we zien telkens verschillende lijstjes voorbij komen. ik constateer dat deathpunker geen bof member is, dan ga jij het hebben over bof friends. dan zeg ik dat tango ries dan ook een bof friend is.
Kortom ik heb het over de vergelijking tussen Deathpunker en ries. Jij trekt daar in 1x Foxie bij en dan ben ik een bemoeial.
nou sorry mijn klomp is gebroken....
edit: spreek me vanavond anders ff op x-fire aan, dat is makkelijker dan hier op fok.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus wat gaan die topics met egg-bird en ijsmuts hard!!![]()
Tegen de tijd dat ik erover begon was ik al 3 rondjes lang regelmatig en onnodig overledenquote:Op weet ik wanneer, een tijd geleden alweer.schreef IJsmuts het volgende:
Morguh
ja, was gister avond van snelle ontvlambaarheid...
liep lekker over mashtuur, gaat eikel helemaal uit zn dak, dat ik een enorme lul ben etc. (heb ik overigens wel )
bleek dattie een medic nodig had en daar naar eigen zeggen al 800x om gevraagd had... geef ik hem eindelijk een verbanddoos, begint tie dus te schelden... hallo gast, doe ff relaxed!!
er gaan per seconde 1000 berichtgevingen over het scherm, ik zag die gast niet sjouwen, denk je dat ik die verbanddoosjes nou echt voor me zelf wil houden echt triest hoor
Volgens mij is hij erg lang op vakantie naar Suriname!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:28 schreef BattleLies het volgende:
Eindelijk komt er schot in de zaak!!!
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
Viro is geen lid meer
diep zucht terug....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
*zucht..
laat het denken nu maar alsjeblieft aan ons over wat de commissie betreft..komt allemaal goed.
Verder no offence.
Updatequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:28 schreef BattleLies het volgende:
Eindelijk komt er schot in de zaak!!!
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
Dr.Bibber1974
JumperJack
Mr._Henkie_NL
NeHoX
Spoook_NL
TheSaint3012
Yankees81
BMH
Di3ki3
Diamond3d
Domo
[BoF]JafarX
Damien
SwatForceNL
Frank
deathpunker
Tha$aint
nu een andere nog...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:48 schreef staticdata het volgende:
ga ik het toch presteren om me nog 1x maal ermee te bemoeien. in het vorige topic is namelijk gezegd dat jumperjack allang opgetiefd is.
dus schrap die jongen nou gewoon van de lijst scheelt weer
nee, ik zou er mee stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |