Alternate, zou je kunnen proberen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:47 schreef egg-bird het volgende:
weet iemand nog een mooie site waar je upgrade setjes kunt kopen voor je systeem???
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt hem met de verkeerde zijde naar de muur geplaatst, nu gaat die nooit af![]()
dat ie fod-er is of dat jij het niet wist?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh ja! Je bent een FOD'er .. stom hoor
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat ie fod-er is of dat jij het niet wist?
quote:
ik ga de rest van de dag leuke dingen doen, dus van mij heb je geen last meer na 14.00hr!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef staticdata het volgende:
jeetje wat gaan de topics hard. hebben we voor vanavond deze ook al vol?
stelletje spammerds
leuke dingen dienen verantwoord te worden aan Escape. die dient goedkeuring te geven hierover.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ga de rest van de dag leuke dingen doen, dus van mij heb je geen last meer na 14.00hr!!
Ik ga de rest van de dag werken, heb nu weer wat te doen, dus dit topic bloed doodquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ga de rest van de dag leuke dingen doen, dus van mij heb je geen last meer na 14.00hr!!
Ik zal morgen dan ook een verslag posten incl bonnetjes. Escape kan dit vervolgens goedkeuren en de door mij gedeclareerde kosten vergoeden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
leuke dingen dienen verantwoord te worden aan Escape. die dient goedkeuring te geven hierover.
als je echt SLI wil heb ik nog wel 2x6600GT incl zalmann koeling voor jequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef egg-bird het volgende:
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=JAXXS1tecData
wat vinden jullie van dit setje.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:38 schreef BattleLies het volgende:
Ik zoek weer een BF2 naam! Deze keer de BF2 naam van: Drjobba
bonnetjes dienen met argumentatie bij incolumis worden neergelegd. hij is onze kas controleur.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ik zal morgen dan ook een verslag posten incl bonnetjes. Escape kan dit vervolgens goedkeuren en de door mij gedeclareerde kosten vergoeden.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef egg-bird het volgende:
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=JAXXS1tecData
wat vinden jullie van dit setje.
Wat bedoel je nou Ijsmuts??????????????????? ja claymore enz? maar waarom elke keer als ik opzoek ben naar een bf2-account ??quote:
pffff wat een gedoe, is er niet gewoon een lekker wijf bij wie ik het hele setje op het bureau kan gooien?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
bonnetjes dienen met argumentatie bij incolumis worden neergelegd. hij is onze kas controleur.
drjob9quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:38 schreef BattleLies het volgende:
Ik zoek weer een BF2 naam! Deze keer de BF2 naam van: Drjobba
ik ben nog steeds boos omdat ik in een rondje 800x op je claymore ben gestapt. Nu plant ik elke keer een claymore neer als je langs komt om je terug te pakkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou Ijsmuts??????????????????? ja claymore enz? maar waarom elke keer als ik opzoek ben naar een bf2-account ??
Jullie zijn echt super!!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
drjob9
http://bf2tracker.com/playerstats/48817898/
zijn wraak zal zoet zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben nog steeds boos omdat ik in een rondje 800x op je claymore ben gestapt. Nu plant ik elke keer een claymore neer als je langs komt om je terug te pakken![]()
lies is de enige vrouw in ons midden en die heeft andere zaken te doen mbt ons jubileumquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pffff wat een gedoe, is er niet gewoon een lekker wijf bij wie ik het hele setje op het bureau kan gooien?
nou euh, ik neem de company kaart wel mee en tegen de tijd dat de kosten verantwoord moeten worden geef je maar een gil, ik ben wegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
lies is de enige vrouw in ons midden en die heeft andere zaken te doen mbt ons jubileum![]()
Lol!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben nog steeds boos omdat ik in een rondje 800x op je claymore ben gestapt. Nu plant ik elke keer een claymore neer als je langs komt om je terug te pakken![]()
nu heb je mzzl want ik stond net op supplies te wachtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Lol!
Nou succes! ik tel mee ... 3?
vanavond naar Heracles - Real Zaragoza, dus van mij heb je vanavond ook geen lastquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef staticdata het volgende:
jeetje wat gaan de topics hard. hebben we voor vanavond deze ook al vol?
stelletje spammerds
als er nog meer mensen weg gaan is er op de server ook niet zo gek veel te doen. allemaal van die noobs die de server rules weer lekker negerenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
vanavond naar Heracles - Real Zaragoza, dus van mij heb je vanavond ook geen last
haha zou wel geinig zijn... TS op en mee genieten van t gebleer op de achtergrondquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:27 schreef Incolumis het volgende:
mja kan moeilijk m'n laptop meenemen naar het stadion, de NOS-schotel hacken en bf2cc draaien
is ook weer lekker overdreven. als je x-fire heb kan jemakkelijk een admin benaderen die zo mensen kan kicken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
als er nog meer mensen weg gaan is er op de server ook niet zo gek veel te doen. allemaal van die noobs die de server rules weer lekker negeren![]()
moet xfire nog weer installeren... vanmiddag ook maar ff doen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
is ook weer lekker overdreven. als je x-fire heb kan jemakkelijk een admin benaderen die zo mensen kan kicken.
ik klaag er verder toch ook niet over... dus heb verder geen probleem hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:35 schreef staticdata het volgende:
dan ligt het probleem toch bij jezelf![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:41 schreef staticdata het volgende:
je klaagt over noobs die server regels negeren. met x-fire zou dat zo opgelost zijn.
je stuurt een berichtje naar een admin en de noobs zijn weg
zo bedoelde ik het
wat houden die pipes in dan of weet jij dat ook niet prcs?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:56 schreef staticdata het volgende:
hmmm niet heel veel verstand van, maar volgens mij kan je beter 1 goede videokaart kopen dan 2 minder goede. op die twee zitten 8 pipes. kan je net zo goed 1 kopen die 16 pipes heeft.
Je weet het hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:59 schreef egg-bird het volgende:
nogmaals ik stuur men foto vanavond op
volgens mij de snelheid van het verwerken van het aantal pixels. dus hoe meer pipes hoe snellere verwerking. dus ook minder lag zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:59 schreef egg-bird het volgende:
[..]
wat houden die pipes in dan of weet jij dat ook niet prcs?
ik geloof er geen zak van!quote:
ja ik weet tquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:04 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je weet het heLiever nu dan vanavond
maar vanavond ECHT sturen is ook ok!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |