OWNED!! EN jij maar denken: mooi; een korte rij, ik ben vast zo aan de beurt!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef ooge het volgende:
Daar heb ik zo'n gods hekel aan. Een stelletje gaat winkelen, de een gaat alvast in de rij staan met één artikel, terwijl de partner de boodschappen doet, en er dan schijnheilig bij komt staan op het laatste moment met een kar vol. wat een achterbaks truckje
![]()
Echt? Dat mensen dat pikken joh. Hoef je bij ons echt niet te doen zoiets.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:51 schreef Borkydude het volgende:
Doen wij altijd bij discotheek, 1tje gaat in de rij, rest blijft half uurtje in cafe hangen. Hendig man.
Tuurlijk pikken ze dat, als ze het niet pikken krijgen ze een Breezer in hun nek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Agag het volgende:
[..]
Echt? Dat mensen dat pikken joh. Hoef je bij ons echt niet te doen zoiets.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Tuurlijk pikken ze dat, als ze het niet pikken krijgen ze een Breezer in hun nek.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Tuurlijk pikken ze dat, als ze het niet pikken krijgen ze een Breezer in hun nek.
Nee want in de rij is geen bierquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:58 schreef Agag het volgende:
[..]
Ergens verwachtte ik al een dergelijke reply, maar als dat zo is hoeft die ene ook niet een half uur voor snot in de rij te gaan staan, dan kan je net zo goed allemaal tegelijk gaan toch?
hij bedoelt denk ik zoiezo met ze alleen meteen doorlopen en anders met een breezer iemand bewerkenquote:
nou, van ons krijg je commentaar en als je niet vriendelijk achteraan sluit dan helpen we een handje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan krijg je dus een Breezer in je nekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nou, van ons krijg je commentaar en als je niet vriendelijk achteraan sluit dan helpen we een handje.
het is wat anders als je met een grote groep staat te wachten en er komt een vriend extra die te laat was of moest pissen of iets dergelijks
plastic evenementen breezertje zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan krijg je dus een Breezer in je nek
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef ooge het volgende:
[..]
hij bedoelt denk ik zoiezo met ze alleen meteen doorlopen en anders met een breezer iemand bewerken
hahaha, serieus dat je er uberhaupt druk om maakt. Als iemand toch lekker aso wilt zijn en wil voorkruipen, boeiend. Dan zijn zij aso.......quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nou, van ons krijg je commentaar en als je niet vriendelijk achteraan sluit dan helpen we een handje.
het is wat anders als je met een grote groep staat te wachten en er komt een vriend extra die te laat was of moest pissen of iets dergelijks
En wat dan lachen is is dat de rij sneller opschiet dan de partner kan winkelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef ooge het volgende:
Daar heb ik zo'n gods hekel aan. Een stelletje gaat winkelen, de een gaat alvast in de rij staan met één artikel, terwijl de partner de boodschappen doet, en er dan schijnheilig bij komt staan op het laatste moment met een kar vol. wat een achterbaks truckje
![]()
verkapt ik kan geen originele opmerking bedenken reactiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Verkapt ik kan geen vriendin krijgen topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |