abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40618992
Daar heb ik zo'n gods hekel aan. Een stelletje gaat winkelen, de een gaat alvast in de rij staan met één artikel, terwijl de partner de boodschappen doet, en er dan schijnheilig bij komt staan op het laatste moment met een kar vol. wat een achterbaks truckje

* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_40619025
jaloers dat jij geen boodschappenpartner hebt?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:51:44 #3
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40619043
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef ooge het volgende:
Daar heb ik zo'n gods hekel aan. Een stelletje gaat winkelen, de een gaat alvast in de rij staan met één artikel, terwijl de partner de boodschappen doet, en er dan schijnheilig bij komt staan op het laatste moment met een kar vol. wat een achterbaks truckje

OWNED!! EN jij maar denken: mooi; een korte rij, ik ben vast zo aan de beurt!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_40619050
Doen wij altijd bij discotheek, 1tje gaat in de rij, rest blijft half uurtje in cafe hangen. Hendig man.
pi_40619065
keihandig toch. soort van fastpass.
pi_40619177
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:51 schreef Borkydude het volgende:
Doen wij altijd bij discotheek, 1tje gaat in de rij, rest blijft half uurtje in cafe hangen. Hendig man.
Echt? Dat mensen dat pikken joh. Hoef je bij ons echt niet te doen zoiets.
pi_40619214
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Agag het volgende:

[..]

Echt? Dat mensen dat pikken joh. Hoef je bij ons echt niet te doen zoiets.
Tuurlijk pikken ze dat, als ze het niet pikken krijgen ze een Breezer in hun nek.
pi_40619232
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:56 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Tuurlijk pikken ze dat, als ze het niet pikken krijgen ze een Breezer in hun nek.
pi_40619274
quote:

En jij laat je gewoon met kar en al voorbij rijden?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40619308
quote:

[..]

Ergens verwachtte ik al een dergelijke reply, maar als dat zo is hoeft die ene ook niet een half uur voor snot in de rij te gaan staan, dan kan je net zo goed allemaal tegelijk gaan toch?
pi_40619349
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:58 schreef Agag het volgende:

[..]

Ergens verwachtte ik al een dergelijke reply, maar als dat zo is hoeft die ene ook niet een half uur voor snot in de rij te gaan staan, dan kan je net zo goed allemaal tegelijk gaan toch?
Nee want in de rij is geen bier
pi_40619382
Andere methode is om 12 uur aan komen lopen als de rij vanaf 11 uur al staat, en dan bekenden zoeken in de rij (liefst ver vooraan) en dan praatje maken en mee naar binnen.
pi_40619398
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Nee want in de rij is geen bier
hij bedoelt denk ik zoiezo met ze alleen meteen doorlopen en anders met een breezer iemand bewerken
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:01:40 #14
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_40619426
quote:

[..]

nou, van ons krijg je commentaar en als je niet vriendelijk achteraan sluit dan helpen we een handje.
het is wat anders als je met een grote groep staat te wachten en er komt een vriend extra die te laat was of moest pissen of iets dergelijks
ik ben lief :)
pi_40619449
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

nou, van ons krijg je commentaar en als je niet vriendelijk achteraan sluit dan helpen we een handje.
het is wat anders als je met een grote groep staat te wachten en er komt een vriend extra die te laat was of moest pissen of iets dergelijks
Dan krijg je dus een Breezer in je nek
pi_40619516
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:02 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Dan krijg je dus een Breezer in je nek
plastic evenementen breezertje zeker
pi_40619548
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef ooge het volgende:

[..]

hij bedoelt denk ik zoiezo met ze alleen meteen doorlopen en anders met een breezer iemand bewerken
Dat bedoel ik inderdaad.

Dit is het zelfde als met 8 man opzichtig allemaal een krat bier bier te jatten, en dan 1 man toch een kratje af te laten rekenen, terwijl je met de rest gewoon zonder te betalen langs de kasse loopt.
Dat is toch ook niet logisch?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:05:29 #18
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40619573
Verkapt ik kan geen vriendin krijgen topic.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 20:13:48 #19
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_40619882
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

hahaha, serieus dat je er uberhaupt druk om maakt. Als iemand toch lekker aso wilt zijn en wil voorkruipen, boeiend. Dan zijn zij aso.......
pi_40620026
quote:

En wat dan lachen is is dat de rij sneller opschiet dan de partner kan winkelen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_40623280
Dat trucje deed ik al toen ik 10 was:
"mag ik voor jou, dan mag jij voor mij", dan ben je altijd tweede in de rij en de eerste blijft eerste.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_40623439
op zo'n momenten wilde ik dat ik een kapmes bij me had om die achillespezen eens door te zagen
pi_40623552
Als ik achter zo'n stelletje sta dan zeg ik: "hee kijk! kassa vier gaat ook open!" Hun meteen naar kassa vier, ik naar voren
en dan is kassa vier helemaal niet open
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_40624286
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 20:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Verkapt ik kan geen vriendin krijgen topic.
verkapt ik kan geen originele opmerking bedenken reactie
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:31:43 #25
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_40624817
Of met een wat harde stem afkeurend praten over hun winkelgedrag. Als dat soort mensen ergens niet tegen kunnen is het tegen opmerkingen over hun methode want ze weten dat het niet netjes is. Lekker voor schut zetten in een volle winkel.
How can I make this topic about me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')