Behalve dan dat er geen bier isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:11 schreef Rio het volgende:
Lijkt wel een biertopic.
mensen met een 2mb per seconde lijn, hebben geen zin om te wachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
Betalen voor warezik vind het nogal n00b.
Torrents werken bij mij uber goed dus waarom zou ik dan betalen ?
Je haalt nu 2 dingen door de war, waar jij over praat zijn FXP boards. Ik heb het over de private FTP's (0sec gebeuren).quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nadelen van FTP vind ik vooral dat er gebruik wordt gemaakt van gehackte servers en hij dus nooit te lang online blijft. Verder moet je actief in de scene blijven om blijvend aanbod aan warez te hebben, wat meteen het 2e nadeel voor mij is. Het laatste vind ik het aanbod. Op usenet en bittorent heb je gewoon het grootste aanbod.
en daarnaast is een zogenaamde pay server niet eens verplicht. Al dwingen sommige providers je er indirect wel toequote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
mensen met een 2mb per seconde lijn, hebben geen zin om te wachten.
als je bv. 7 euro per maand betaalt, kun je 24 uur met 2mb per seconde de nieuwste dingen downloaden..
enzo
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
mensen met een 2mb per seconde lijn, hebben geen zin om te wachten.
als je bv. 7 euro per maand betaalt, kun je 24 uur met 2mb per seconde de nieuwste dingen downloaden..
enzo
maikuuul...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]dus ?
Ik betaal niets en kan toch alles leechen wat ik wil en snel ook nog, als de torrents gloedniew zijn gaat het met 90kb/s maar naar mate meer mensen hem binnenhalen haal ik makkelijk over de 400
Als de torrent best oud is haal ik 900kb/s
idd, ga anders voor de gein op binsearch.info zoeken naar wat er is op usenet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
maikuuul...![]()
heb je het ooit geprobeerd? zo niet, probeer het eerst en begin dan te vergelijken...
Wil ik het proberen ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
maikuuul...![]()
heb je het ooit geprobeerd? zo niet, probeer het eerst en begin dan te vergelijken...
het voordeel van betalen is dat je op de servers 24 uur per dag, 7 dagen per week, 4 weken per maand, onbeperkt kunt downloaden met je maximale speed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wil ik het proberen ?
Neej, want wat ik gebruikt werkt perfect dus waarom zou ik veranderen + betalen ?
Euh, je kan zo je kader verbreden en kan je ook eens meepraten over downloaden ipv alleen bittorent FTW te roepen en over brommers te ouwehoeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wil ik het proberen ?
Neej, want wat ik gebruikt werkt perfect dus waarom zou ik veranderen + betalen ?
Dat durf ik niet te zeggen. Wat ik wel durf te zeggen is dat het elkaar niet veel zal ontlopen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
het voordeel van betalen is dat je op de servers 24 uur per dag, 7 dagen per week, 4 weken per maand, onbeperkt kunt downloaden met je maximale speed.
zoals jij ook al zei, bij torrents (publieke) komt het langzaam op gang.
sommige mensen willen nou eenmaal sneller downloaden. daarnaast is usenet groter dan bittorent (ja toch?)
hij is toch geen filantropische instelling, dat ie geld gaat gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euh, je kan zo je kader verbreden en kan je ook eens meepraten over downloaden ipv alleen bittorent FTW te roepen en over brommers te ouwehoeren.
Daarnaast HOEF JE NIET TE BETALEN, SNAP JE DAT? ZIE JE HET STAAN?![]()
ik heb nog invites, je zou het kunnen gebruiken. zo niet, dan niet...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:30 schreef ErnieCool het volgende:
kzit al op filelist voegt die tracker van jou dan nog wat toe?
zoja, dan zou ik graag ook een invite willen
erniecool [at] gmail . com
met ratio zit het wel snor (filelist: R: 1.048 U: 391.36 GB ( 0 ) D: 373.30 GB ( 0 ) )
thnxquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb nog invites, je zou het kunnen gebruiken. zo niet, dan niet...
invite gestuurd..
Ja hij heeft VWO, hij kan echt wel zonder die gekke pay serverquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
hij is toch geen filantropische instelling, dat ie geld gaat geven
(c)Yvana
Owquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euh, je kan zo je kader verbreden en kan je ook eens meepraten over downloaden ipv alleen bittorent FTW te roepen en over brommers te ouwehoeren.
Daarnaast HOEF JE NIET TE BETALEN, SNAP JE DAT? ZIE JE HET STAAN?![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ow
Es ff uitpluizen dan maar hoe ik via @home bij nieuwsgroepen kan dloaden
Nee, ligt aan je U/D verhouding.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Pranfeuri het volgende:
torrents moeten altijd even op snelheid komen.
en hoe hoger jij upload, hoe meer download je krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |