ook als er al 10 seeders zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nofi hoor, maar ik kan heel goed begrijpen dat je de GP niet snel kan downloaden met BT. Het protocol is immers gebaseerd op delen. Als niemand dat deelt...![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:06 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon je adsl/kabel verbinding bijna alle providers hebben wel een news server. Bij KPN Planet waar ik zit is dat nova.planet.nl![]()
http://www.nieuwsgroepen.info/nieuwsserver.htmlquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:06 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon je adsl/kabel verbinding bijna alle providers hebben wel een news server. Bij KPN waar ik zit is dat nova.planet.nl![]()
gaan we nou weer beginnen?quote:
niet bepaald neequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mja het was eigelijk een grapje, maar hij komt geloof ik niet aan![]()
ik zit ook op een private trackers makker.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
gaan we nou weer beginnen?
als je private trackers gebruikt, is er niets aan de hand...
(wat jij hebt, is met publieke trackers...)
Geeft niet, maar om nu wel serieus te zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:11 schreef WEST het volgende:
[..]
niet bepaald nee![]()
[..]
ik zit ook op een private trackers makker.![]()
niet op de goeie zo te zienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:11 schreef WEST het volgende:
[..]
niet bepaald nee![]()
[..]
ik zit ook op een private trackers makker.![]()
quote:
het is gewoon persoonlijk..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef Nawien het volgende:
Maar los van dat roeleert usenet tog wel
Denk dat het geen discussie van wat beter is maar wat je snapt/toegang tot hebt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is gewoon persoonlijk..
de een vindt usenet goed, de ander bittorent, weer een ander vindt limewire oke, en sommige mensen hebben liever private ftp's..
het is idd persoonlijk, maar dat neemt niet weg dat usenet de beste kaarten in handen heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is gewoon persoonlijk..
de een vindt usenet goed, de ander bittorent, weer een ander vindt limewire oke, en sommige mensen hebben liever private ftp's..
discussieren hierover is echt zinloos... zie de mac os/windows en mozilla/opera/ie topics...
Voor de "gewone" downloader zijn torrents goed genoeg....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:57 schreef Nawien het volgende:
Ik heb namelijk op downloadgebied alles wel gedaan, en als je dan gaat kijken naar de feiten en gemakken, is usenet imho het beste. Zelf heb ik dit allemaal al gebruikt.
FTP Ook zwaar relaxed, zitten alleen teveel nadelen aan
woohoo, hij doet het nu wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb even opnieuw gestuurd... heb denk ik gevonden waar het aan lag.. je hebt een nieuwe gekregen
[..]
zelfde als drumpie, even opnieuw proberen
het hele p2p princiepe is er niet. verdere uitleg nodigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat voor nadelen zitten er volgens jou aan FTP's?
Je hoeft me niet uit te leggen hoe het werkt, wil graag weten wat volgens jou de nadelen zijn. Voor snel downloaden met p2p moet je ook dingen sharen....daar moet je maar net zin in hebben....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
het hele p2p princiepe is er niet. verdere uitleg nodig
Klopt, dat vat je mooi samen, al vind ik wel dat Usent vrij makkelijk onder de knie krijgt. Ik heb er ong 3 dagen over gedaan en toen kon ik goed basic downloaden. Nu na 3 jaar weet ik wel precies hoe het werkt gelukkigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voor de "gewone" downloader zijn torrents goed genoeg....
Ik denk ook dat voor de "gevorderde" downloader die veel wil vinden en met volle speed wil downloaden usenet het meest geschikt is, je moet er alleen even werk insteken om te kijken hoe het werkt.
Wat voor nadelen zitten er volgens jou aan FTP's?
owh men, hoe irritant is dat... zit je op 90% van je download, kom je er niet meer inquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nadelen van FTP vind ik vooral dat er gebruik wordt gemaakt van gehackte servers en hij dus nooit te lang online blijft. Verder moet je actief in de scene blijven om blijvend aanbod aan warez te hebben, wat meteen het 2e nadeel voor mij is. Het laatste vind ik het aanbod. Op usenet en bittorent heb je gewoon het grootste aanbod.
Daar zit, vind ik, een groot verschil tussen. Sharen op p2p en uploaden naar een ftp.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit te leggen hoe het werkt, wil graag weten wat volgens jou de nadelen zijn. Voor snel downloaden met p2p moet je ook dingen sharen....daar moet je maar net zin in hebben....
Bijvoorbeeld, teh horrorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
owh men, hoe irritant is dat... zit je op 90% van je download, kom je er niet meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |