Ja maar ik download dan de retail versie's van die ripsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik download makkelijk vijf dvdrips per dag, gewoon via bittorrent.
Waarom cap ik de upload op 20 kb/s dan altijd en krijg nog steeds 150 kb/s downloadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Pranfeuri het volgende:
torrents moeten altijd even op snelheid komen.
en hoe hoger jij upload, hoe meer download je krijgt
Dan gebruik je 1 van de weinige goede clientsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom cap ik de upload op 20 kb/s dan altijd en krijg nog steeds 150 kb/s download
dan is het een domme tracker. en 150kb/s is niet eens zo veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom cap ik de upload op 20 kb/s dan altijd en krijg nog steeds 150 kb/s download
leuk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja maar ik download dan de retail versie's van die rips
bullshit..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Pranfeuri het volgende:
torrents moeten altijd even op snelheid komen.
en hoe hoger jij upload, hoe meer download je krijgt
Tof voor je. Hier start het wel degelijk traag, paar kb/s de eerste minuten. daarna langzaam oplopend tot een paar honderd Kb/s.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
bullshit..
ik zit op een private tracker, binnen 10 seconden zit ik aan maximale snelheid..
klopt, ik ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
bullshit..
ik zit op een private tracker, binnen 10 seconden zit ik aan maximale snelheid..
Dan heb je gewoon een hoge upload waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
bullshit..
Nee, ik zit op een private tracker. heeft niets met upload te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een hoge upload waarschijnlijk![]()
Flat Out 2-RELOADEDquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
FlatOut.2.SFCloneDVD-Unleashed of Flat.Out.2.PAL.XBOX LCS ?
welke ?
Gewoon een payserver nemenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:08 schreef toma het volgende:
Waarom werkt nieuwsgroepen bij mij niet ? Ik heb @home en woon in Goirle. Eerst deed hij het wel maar sinds een paar maanden niet meer.
Nope, het zijn 5 cd's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef zarGon het volgende:
TS, download je de dvd van 2,6gb?
Waarom bestrijd je dan dat torrents op gang moeten komen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik zit op een private tracker. heeft niets met upload te maken.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef Pranfeuri het volgende:
zo'n privatetracker zal wel bijhouden of je een nette u/d verhouding hebt. en dan herkent ie je en dat is het van, alsjeblieft: hoge snelheid.
Nee zo'n privatetracker heeft gewoon veeeel meer seeders omdat iedereen daar geilt op een positieve U/D ratio. Oftewel je hebt daar meestal een overschot aan bandbreedte. IK download daar zo goed als altijd met 1 mb/s. Probleem is alleen dat wel verwacht wordt dat je dus ook allemaal weer terug uploadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef Pranfeuri het volgende:
zo'n privatetracker zal wel bijhouden of je een nette u/d verhouding hebt. en dan herkent ie je en dat is het van, alsjeblieft: hoge snelheid.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Waarom bestrijd je dan dat torrents op gang moeten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |