Verzondenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:11 schreef Napster het volgende:
Mag ik ook een invite? Mail staat wel in profiel
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat is dit voor kuttopic.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Sorry hoor, een beetje invites uitwisslen. Ik snap meer van die ongein dan jou denk heb ik z'n gevoel.
Weet je wat... OPEN ER EEN TOPIC OVER !quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat is dit voor kuttopic.
Verzonden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:46 schreef foktastic het volgende:
voor mij ook een invite
8wioz1l03bc5tzx@jetable.net
Dan zou ik toch es bij mezelf te raden gaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:27 schreef Piovan het volgende:
Dat gezeik met nieuwsgroepen hier.
Ik heb het twee keer geprobeerd volgens die beginner uitleg, maar het lukt me gewoon niet.
Zou ik mogen weten hoe die heet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:42 schreef oinkoink12 het volgende:
Ik moet zeggen, nu ik een ratio proggie hebt dat mijn upload faked gaat mijn download best aardig. en dat voor een nieuwsgroepen junk zoals ikgo torrents.
[afbeelding]
En nog Quickpar gebruikenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:42 schreef oinkoink12 het volgende:
Ik moet zeggen, nu ik een ratio proggie hebt dat mijn upload faked gaat mijn download best aardig. en dat voor een nieuwsgroepen junk zoals ikgo torrents.
[afbeelding]
Das altijd in het begin je moet je account opbouwen. Hoe meer je upload en hoe beter je ratio hoe minder lang je hoeft te wachten. Na een tijdje hoef je zelfs helemaal niet meer te wachten. Lees de FAQquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef thedude0 het volgende:
Whehe, net aangemeld bij filelist. blijkt het godverdomme een site te zijn met waiting times.![]()
![]()
upload faken bij private torrents?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:42 schreef oinkoink12 het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |