heel netjes, het is mij nooit gelukt helaas. ik heb wel eens 2 weken over 1,5 gig gedaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:50 schreef Niek. het volgende:
Ik gebruik 2 verschillende sites, 1 voor films en software een ander voor muziek.
Op de eerste is het tussen de 300 en 400 kb/s
Op die waar ik mn muziek vandaan haal is het over het algemeen minimaal 900kb/s
Ben dan ook erg tevreden met beide websites. Tuurlijk zitten er wel eens lagere snelheden bij, maar over het algemeen zijn ze echt zo snel/goed.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
heel netjes, het is mij nooit gelukt helaas. ik heb wel eens 2 weken over 1,5 gig gedaan.![]()
Mail staat in mijn profiel, dankjewel alvast.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:54 schreef Niek. het volgende:
Hier neerzetten staat gelijk aan digitale zelfmoord (in ieder geval voor dit forum) Dus daar begin ik niet aan. Zet je mail adres ff neer en ik kan het mailen/invite sturen aangezien van 1 website de registratie gesloten is.
Verzondenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:17 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Mail staat in mijn profiel, dankjewel alvast.![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:07 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Eentje naar .... (xs4all) (nl)?![]()
donequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef Pr0xidy het volgende:
zarGon, invite mij ook eens, al een hele tijd opzoek naar iets goeds.![]()
xpoint2004 [atje] gmail [dotje] com, bij voorbaat dank..![]()
Skazminko: Je kunt per torrent instellen wat je als max download en upload speed wilt hebben. Klik op de torrent met rechtermuis -> eigenschappen -> Maximale upload en Maximale download snelheid aanpassen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:29 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ik dat moet doen met utorrent?![]()
Kun je ook eentje naar mij sturen? Ik stuur er dan eentje naar jouquote:
thanksquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:36 schreef Niek. het volgende:
Naar jullie beiden een invite verzonden.
@zarGon, mn email adres is niekvandermeer [at] gmail [.com]
Ow oke..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef Niek. het volgende:
Is zodat je meteen kan downloaden, anders heb je zodra je gaat downloaden een ratio van 0.0.
Handig als je geen mail in je profiel hebtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:03 schreef Niek. het volgende:
Graag gedaanAls er toevallig nog andere mensen zijn die bij een besloten torrentsite willen zeg het dan ff dan stuur ik je een invite.
zarGon, thanx voor de invite, maar als ik me probeer te registeren krijg ik de melding "invalid ticket number". (Terwijl het ticketnumber uit de invite gewoon in het ticketnumber-veld staat).quote:
post veranderd en invite nog een keer verstuurdquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
zarGon, thanx voor de invite, maar als ik me probeer te registeren krijg ik de melding "invalid ticket number". (Terwijl het ticketnumber uit de invite gewoon in het ticketnumber-veld staat).
En o, als je je post nog kunt wijzigen, zou je misschien mijn mail adres willen verwijderen?Er zitten mensen die ik ken op fok, heb liever niet dat ze me aan dat adres herkennen. 't is mijn serieuse-mailadres namelijk, beetje stom dat ik dat gebruikte.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
post veranderd en invite nog een keer verstuurd
Ik zou ook graag een invite ontvangenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:03 schreef Niek. het volgende:
Graag gedaanAls er toevallig nog andere mensen zijn die bij een besloten torrentsite willen zeg het dan ff dan stuur ik je een invite.
verzondenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:28 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een invite ontvangen. Mail staat in profiel.
Hij is verzondenquote:Op zondag 13 augustus 2006 05:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog een invite over toevallig?
mikejuh [at] hotmail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |