Two and a half men.. alle 3 seizoenenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
nog steeds benieuwd wat je download![]()
hiervoor ook al gezegd:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:36 schreef Emu het volgende:
zarGon downloaden gaat erg goed @ 900 kb/s
Maar seeden en uploaden is een ramp... mijn ratio is nu 0.08en ik ga nou niet mijn PC 14 dagen 24/24 laten draaien zodat deze op 1 kan komen, probleem is dat de PC in dezelfde kamer staat dan waar ik in slaap.
Iets gaan downloaden dat ik zelf niet wil vind ik ook maarben Belg en heb limieten
![]()
Heb er ook al aan gedacht om dan zelf iets te gaan maken/uploaden of tracker maken, om zo toch enige bijdrage te geven aan de community maar dit mag blijkbaar niet, snap niet goed waarom.
Weet iemand hoe ik dat moet doen met utorrent?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Download op 10% zetten, en vol uploaden
en waarom krijg je dat in hemelsnaam niet aan de gang.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Piovan het volgende:
168 Seeds
2387 Peers
En dan een downloadsnelheid van 12 kb/s.
![]()
![]()
![]()
P.S. Ik hoef geen nieuwsgroepen reacties, want dat krijg ik niet aan de gang.![]()
nee, maar ergens over lezen neemt men ook vaak de moeite niet voor. als je dat wel doet en je volgt de normale stappen valt er denk ik weinig aan te snappen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik snapte het in het begin anders ook niet
2 jaar terug had ik vaag wat over nieuwsgroepen gehoord, toen ben ik eerst gaan kloten met Outlook, en werd ik getipt op het gebruik van Grabit. Ook hier snapte ik er niet veel van, maar na wat doorvragen bleek dat je nog wel FTD nodig had (of headeren, maar dat was niet alles). Na een maand aankloten begreep ik het eindelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, maar ergens over lezen neemt men ook vaak de moeite niet voor. als je dat wel doet en je volgt de normale stappen valt er denk ik weinig aan te snappen.
dat headeren was een pain in the ass.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2 jaar terug had ik vaag wat over nieuwsgroepen gehoord, toen ben ik eerst gaan kloten met Outlook, en werd ik getipt op het gebruik van Grabit. Ook hier snapte ik er niet veel van, maar na wat doorvragen bleek dat je nog wel FTD nodig had (of headeren, maar dat was niet alles). Na een maand aankloten begreep ik het eindelijk
Usenet is niet al te simpel hoor...
die zijn in principe gratis, maar door het grote succes hebben providers besloten de downloadsnelheden te verlagen. hierdoor gaat het vaak niet sneller dan een gemiddelde torrent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef crossover het volgende:
Betalen jullie allemaal voor nieuwsgroepen?
ja en dus staat je pc een tijd lang voor een ander aan, dus kost het je wel degelijk geld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef Niek. het volgende:
Je kan beter een goede torrentsite joinen, kost niets, enige voorwaarde is dan dat je je ratio goed moet houden maar daar is ook geen kunst aan, gewoon alles wat je download een flinke tijd door laten seeden.
Nee, want ik laat mn pc niet aanstaan alleen voor het seeden. Ik seed en download alleen als mn pc aanstaat(logisch) en mn pc staat alleen aan als ik erachter zit. Het is dus niet zo dat ik hem de hele nacht aan laat staan speciaal om maar te seeden en een betere ratio te krijgen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja en dus staat je pc een tijd lang voor een ander aan, dus kost het je wel degelijk geld.
wat voor snelheid haal je gemiddeld?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nee, want ik laat mn pc niet aanstaan alleen voor het seeden. Ik seed en download alleen als mn pc aanstaat(logisch) en mn pc staat alleen aan als ik erachter zit. Het is dus niet zo dat ik hem de hele nacht aan laat staan speciaal om maar te seeden en een betere ratio te krijgen.
Het is ook wel handig om een beetje gedoseerd te downloaden en niet in 1 keer 5 films van 4gig te gaan downloaden als je ratio al niet al te best was.
Haha, ach het begin bij een torrentwebsite kan lastig zijn, als je er langere tijd zit en een goede ratio hebt hoef je je echt nergens meer om druk te maken en kan je vrijwel ongelimiteerd downloaden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef SPK het volgende:
Christus neem gewoon nieuwsgroepen, dat gezeik over seeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |